Begrijp ik wel idd... Hier net zo.quote:Op zondag 29 december 2024 10:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb altijd al van een minima geleefd
Ik vind dat kinderen recht hebben op een moeder die er voor ze is en niet gaat voor het grote geld.
Ik moet zeggen dat ik m ij met 4 kids altijd goed heb kunnen redden.
Leef nu ook van de minima, maar kan iederen maand nog een klein centje opzij zetten om met bijzondere dagen wat te doen.
Ik kan zelfs af en toe met de kids gaan winkelen als ik wat opzij heb gelegd.
Heb geen klagen vind ik
Daarom snap ik ook niet dat mensen niet rond kunnen komen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Begrijp ik wel idd... Hier net zo.
Ik heb zolang ik op mezelf woon een kleine portemonnee
Eerst stufi, nu wajong
Niks te klagen. Doe er ook niets voor. Plus dat ik goed rondkom
We doen hetzelfdequote:Op zondag 29 december 2024 10:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom snap ik ook niet dat mensen niet rond kunnen komen.
Maar goed ik ben dan ook niet zo moeilijk. Je kan niet alles hebben wat je ziet zeg ik altijd maar.
Ik heb zelfs kunnen sparen voor een nieuwe bank, en die krijg ik in week 17 van het nieuwe jaar![]()
Leg wel altijd al het extra's wat ik krijg, of terug krijg van Vattenval op een andere rekening waar ik dan dit soort dingen van kan doen
O leuk, dat is toch extra leuk als je dat dan kan doen.quote:Op zondag 29 december 2024 10:53 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We doen hetzelfde
In mei kan ik een nieuwe ereader kopen
Ja! Dan heeft zoiets ook echt waardequote:Op zondag 29 december 2024 10:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk, dat is toch extra leuk als je dat dan kan doen.
Schreeuw ze maar wakker Frumquote:Op woensdag 1 januari 2025 08:34 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....... of moet ik zachtjes praten... vanwege de katertjes?....🤕
quote:Op woensdag 1 januari 2025 10:33 schreef spapaars het volgende:
Goede morgen in het nieuwe jaar.
Zag zojuist een krankzinnig leuke film (sprookje van Roodkapje en Assepoester in elkaar geweven) op NPO3 Lang&Gelukkig.
Echt voor alle leeftijden
quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:32 schreef Kissingbird het volgende:
GoedemorgenGelukkig nieuwjaar met veel mooie, leuke momenten
en inderaad een goede gezondheid
.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:45 schreef lojanda het volgende:
GoedemiddagGelukkig nieuwjaar allemaal.. dat het een mooi jaar mag worden met vooral een goede gezondheid en heel veel liefde
thnxquote:
Ik dacht al wat voel ik tochquote:Op woensdag 1 januari 2025 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Holaik klikte op dot haar naam.om te checken waar het bb gedeelte is
Maar die is nog niet open?
Mogguh Dotje.... ik heb er wel zin in... ik ben gewoon weer toe aan een real live programma.. 😉quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:23 schreef Dotteke het volgende:
Morguh FrummieKijk je er zo naar uit?
quote:Op donderdag 2 januari 2025 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Mogguh Dotje.... ik heb er wel zin in... ik ben gewoon weer toe aan een real live programma.. 😉
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |