Ja... dat is een ding waarvoor ik ook betaal... Zit zo vaak op Fok dat ik ervoor wil betalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eerdaags maar weer een abonnement nemen op fok... geen zin in die advertenties tijdens Big Brother... nou dat wordt weer een zoekplaatje naar het abonnement haha ik ben ook zo'n handige Harry...
Ik nu alleen maar bij BB ik kom verder nergens op Fok, ik ben hier alleen maar in de ochtenduurtjes vandaag iets langer haha...quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is een ding waarvoor ik ook betaal... Zit zo vaak op Fok dat ik ervoor wil betalen
Ja dat begrijp ik wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik nu alleen maar bij BB ik kom verder nergens op Fok, ik ben hier alleen maar in de ochtenduurtjes vandaag iets langer haha...
Zou ook kunnen, We gaan het wel zienquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens dat ze de liveshow gaan doen want waarschijnlijk is die er niet meer haha... ja dat kan ook anders zou ik niet weten waar ze die dames nog voor nodig hebben... en ik denk dat zij de vertrekkende deelnemer opvangen of zoiets...
Misschien krijgen ze de score op een bord te zien, en dan bye bye wegwezenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het publiek weer mag beslissen wie van de genomineerden moet vertrekken zou het raar zijn dat dit niet live te zien is.
Dat zijn dan de leukste streammomenten danquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze de score op een bord te zien, en dan bye bye wegwezen
Ik doe gewoon voor de periode van BB...quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel ja
Kun je ook voor een paar maanden nemen of moet je voor een heel jaar gaan?
Oh als dat kanquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon voor de periode van BB...
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn dan de leukste streammomenten dan
kan ook... we gaan het meemakenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uit
Fijn!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat kan... gewoon 3 maanden...
Dat kan, maar dan verlies je de publieke betrokkenheid.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uit
We hebben er toch geen inspraak hoe of wat ze gaan doen. We gaan zien hoe het nu allemaal gaat verlopen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan verlies je de publieke betrokkenheid.
De liveshows waren niet goed gemaakt, het was een wekelijks overzicht, met aan het eind de resultaten van de kijkers.
Laat de bewoners tijdens een liveshow iets anders doen dan op een bank zitten en afwachten.
AL weer bijgekomen van de Kerstdrukte?quote:
Ja hoor.. dat viel best mee was erg gezellie....quote:Op zondag 29 december 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL weer bijgekomen van de Kerstdrukte?
Ja was gezellig en lekker, en 1ste kerst alle drie de kids met aanhang en op 2 1 na alle kleinkinderen. Die ene was te brak van het stappen op Kerstavondquote:Op zondag 29 december 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoor.. dat viel best mee was erg gezellie....
En jij gezellie uit eten geweest met je dochter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |