Klopt is nog niet online, staat wel klaar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Klopt het trouwens dat ik het BB-subforum nog niet kan vinden @:Dotteke ?
(zou logisch zijn,begint pas zes januari, maar ben gewoon erg nieuwsgierig)
Ik deed de deur even open en dicht voor de katjes, nou er kwam een partij kou binnen..brrquote:
Daarom was gewoon nieuwsgierigquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt is nog niet online, staat wel klaar.
Maar er is nog niets te melden, is nog niets bekend verder alleen dat het 6 jan begint en er geen liveshow meer is
Bedankt voor de waarschuwing, en blijf lekker binnenquote:
Ja dat wordt wel raar voor degene die weggestemd is... ben ook benieuwd hoe dat eruit gaat zien..quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Daarom was gewoon nieuwsgierig
Had al het vermoeden
Geen liveshow... weet nog niet wat ik daarvan vind. Stiekem vond ik ze niks aan om te kijken, alleen hoe ze het nu gaan doen met wegstemmen... be benieuwd
Livestreams zijn te toch nog wel? Die zou ik echt enorm missen
Haha graag gedaan.. doe maar lekker, doe ik ook...quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bedankt voor de waarschuwing, en blijf lekker binnen
Zit lekker in mijn snuggle achter mijn laptop
Even bijkomen
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat wordt wel raar voor degene die weggestemd is... ben ook benieuwd hoe dat eruit gaat zien..
Jij ook lekker bijkomen dusquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha graag gedaan.. doe maar lekker, doe ik ook...
Doe maar lekker even bijkomen..🤗
Ja goedkoper gaat het zeker zijn...quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We gaan het meemaken
Weet niet zeker of het een goede keus van ze is
Misschien goedkoper zo?
[..]
Jij ook lekker bijkomen dus
We gaan het meemakenquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
RTL maakte eerder al aan ons bekend dat er in het nieuwe seizoen zowel inhoudelijk als structureel enkele vernieuwingen doorgevoerd worden. Of de liveshow helemaal verdwijnt of op een andere dag wordt uitgezonden, is nog niet duidelijk. Wel keren Geraldine Kemper en Tatyana Beloy terug als presentatrices van het realityprogramma.
Het is dus niet zo dat de liveshow helemaal van de baan is... ik ben ook benieuwd wat Geraldine en Tatyana voor rol gaan krijgen mocht de liveshow inderdaad verdwijnen.. we gaan het zien allemaal..
quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
We gaan het meemaken
Wordt sowieso wel leuk!
Dat iwl niet zeggen dat ze de live show doen, ze kunnen ook het programma aan elkaar lulllen op tvquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:48 schreef Frummelie het volgende:
RTL maakte eerder al aan ons bekend dat er in het nieuwe seizoen zowel inhoudelijk als structureel enkele vernieuwingen doorgevoerd worden. Of de liveshow helemaal verdwijnt of op een andere dag wordt uitgezonden, is nog niet duidelijk. Wel keren Geraldine Kemper en Tatyana Beloy terug als presentatrices van het realityprogramma.
Het is dus niet zo dat de liveshow helemaal van de baan is... ik ben ook benieuwd wat Geraldine en Tatyana voor rol gaan krijgen mocht de liveshow inderdaad verdwijnen.. we gaan het zien allemaal..
Dat zeg ik toch ook nergens dat ze de liveshow gaan doen want waarschijnlijk is die er niet meer haha... ja dat kan ook anders zou ik niet weten waar ze die dames nog voor nodig hebben... en ik denk dat zij de vertrekkende deelnemer opvangen of zoiets...quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iwl niet zeggen dat ze de live show doen, ze kunnen ook het programma aan elkaar lulllen op tv
Als het publiek weer mag beslissen wie van de genomineerden moet vertrekken zou het raar zijn dat dit niet live te zien is.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat iwl niet zeggen dat ze de live show doen, ze kunnen ook het programma aan elkaar lulllen op tv
Het is wel een beetje vaag allemaal..quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het publiek weer mag beslissen wie van de genomineerden moet vertrekken zou het raar zijn dat dit niet live te zien is.
Spanning opbouwenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:19 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is wel een beetje vaag allemaal..
Ja... dat is een ding waarvoor ik ook betaal... Zit zo vaak op Fok dat ik ervoor wil betalenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:50 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga eerdaags maar weer een abonnement nemen op fok... geen zin in die advertenties tijdens Big Brother... nou dat wordt weer een zoekplaatje naar het abonnement haha ik ben ook zo'n handige Harry...
Ik nu alleen maar bij BB ik kom verder nergens op Fok, ik ben hier alleen maar in de ochtenduurtjes vandaag iets langer haha...quote:Op vrijdag 27 december 2024 10:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... dat is een ding waarvoor ik ook betaal... Zit zo vaak op Fok dat ik ervoor wil betalen
Ja dat begrijp ik wel jaquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik nu alleen maar bij BB ik kom verder nergens op Fok, ik ben hier alleen maar in de ochtenduurtjes vandaag iets langer haha...
Zou ook kunnen, We gaan het wel zienquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nergens dat ze de liveshow gaan doen want waarschijnlijk is die er niet meer haha... ja dat kan ook anders zou ik niet weten waar ze die dames nog voor nodig hebben... en ik denk dat zij de vertrekkende deelnemer opvangen of zoiets...
Misschien krijgen ze de score op een bord te zien, en dan bye bye wegwezenquote:Op vrijdag 27 december 2024 10:10 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als het publiek weer mag beslissen wie van de genomineerden moet vertrekken zou het raar zijn dat dit niet live te zien is.
Dat zijn dan de leukste streammomenten danquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien krijgen ze de score op een bord te zien, en dan bye bye wegwezen
Ik doe gewoon voor de periode van BB...quote:Op vrijdag 27 december 2024 11:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja dat begrijp ik wel ja
Kun je ook voor een paar maanden nemen of moet je voor een heel jaar gaan?
Oh als dat kanquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik doe gewoon voor de periode van BB...
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uitquote:Op vrijdag 27 december 2024 11:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat zijn dan de leukste streammomenten dan
kan ook... we gaan het meemakenquote:Op vrijdag 27 december 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uit
Fijn!quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaja dat kan... gewoon 3 maanden...
Dat kan, maar dan verlies je de publieke betrokkenheid.quote:Op vrijdag 27 december 2024 12:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of ze gaan net als bij bondgenoten of M&B er via het spel uit
We hebben er toch geen inspraak hoe of wat ze gaan doen. We gaan zien hoe het nu allemaal gaat verlopen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 17:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat kan, maar dan verlies je de publieke betrokkenheid.
De liveshows waren niet goed gemaakt, het was een wekelijks overzicht, met aan het eind de resultaten van de kijkers.
Laat de bewoners tijdens een liveshow iets anders doen dan op een bank zitten en afwachten.
AL weer bijgekomen van de Kerstdrukte?quote:
Ja hoor.. dat viel best mee was erg gezellie....quote:Op zondag 29 december 2024 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
AL weer bijgekomen van de Kerstdrukte?
Ja was gezellig en lekker, en 1ste kerst alle drie de kids met aanhang en op 2 1 na alle kleinkinderen. Die ene was te brak van het stappen op Kerstavondquote:Op zondag 29 december 2024 07:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja hoor.. dat viel best mee was erg gezellie....
En jij gezellie uit eten geweest met je dochter?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |