GMquote:Op zondag 6 april 2025 05:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Daar zijn we weer met een theetje en kijkend naar..
Make Up Your Mind!
Goedemorgen Frummelie..quote:Op zondag 6 april 2025 05:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Make Up Your Mind!
Goedemorgen..quote:Op zondag 6 april 2025 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Zondag is sci-fi dag op Paramount.
Met vooral het nog niet eerder uitgezonden 4e seizoen Discovery.
En elke zondag 7 nieuwe afleveringen.
Ja, er zijn meerdere series gemaakt gebaseerd op Star Trek.quote:
Nooit gezien.. ja die van vroeger toen ik nog kind wasquote:Op zondag 6 april 2025 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja, er zijn meerdere series gemaakt gebaseerd op Star Trek.
Met o.a, The Next Generation, Deep Space Nine, Enterprice, Voyager, Discovery, Picard (start ook vandaag)
Veel plezierquote:Op zondag 6 april 2025 05:28 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen....
Make Up Your Mind!
Thnx voor de tip..Spapaars..quote:Op zondag 6 april 2025 07:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
GM
Zondag is sci-fi dag op Paramount.
Met vooral het nog niet eerder uitgezonden 4e seizoen Discovery.
En elke zondag 7 nieuwe afleveringen.
Hejj goedemorgen Lojanda..quote:Op zondag 6 april 2025 09:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie..
Zo’n leuk programma ookheb je er al wat herkend? Ik herken ze bijna altijd wel. Was weer een leuke afl gisteren
Thnx...quote:Op zondag 6 april 2025 11:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Veel plezier
Hier nu wat drinken en Criminal Minds
Goedemorgen Engine...quote:
Goedemorgen Frummeliequote:Op maandag 7 april 2025 08:14 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Engine...![]()
Haha jaja die slaan we niet over..![]()
Ben je weer lekker thuis of?
Ooo dat bevalt wel weer even lekker zeker...quote:Op maandag 7 april 2025 08:16 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemorgen Frummelie![]()
Ja inmiddels al weer een weekje thuisDeze week nog paar daagjes weg en dan paar weken thuis
Duitsland. Ongeveer twee uurtjes rijden voor mij dus dat is goed te doen.quote:Op maandag 7 april 2025 08:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooo dat bevalt wel weer even lekker zeker...
En die paar dagen weg, is dat in Nederland of moet je weer naar het buitenland?
Oooh dat is wel relaxed dan..quote:Op maandag 7 april 2025 08:39 schreef engine het volgende:
[..]
Duitsland. Ongeveer twee uurtjes rijden voor mij dus dat is goed te doen.
Hey Frummiequote:Op maandag 7 april 2025 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Hejjj @:Dotteke alles oké? Of ben je lekker drukkies?
Goedemorgen Dotje..quote:Op maandag 7 april 2025 13:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Frummie
Ik ben twee dagen ziek geweest en vanmorgen had ik een vergadering ben net thuis
Vanavond om 19,00 uur weer een vergadering
Hey Frum. Nee geen enkel moment. Ik ben te druk geweest om het te kunnen missenquote:Op dinsdag 8 april 2025 04:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Dotje..![]()
Toch geen last van afkickverschijnselen hé... (is een geintje hé)
Ooh jeeee dat is niet fijn, gelukkig niet lang geduurd.
Je bent wel weer lekker druk, beetje rustigjes aan doen hoor!..
Leuk om ze nog samen te zienquote:Op maandag 7 april 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Schaamteloos uit het SM topic. Daar zag ik dat Wanda en Jasper van EJVJL nog steeds samen zijn. Jasper werd 3e op een motorrace in het Thialf na een dag eerder nog een beste crash te hebben gemaakt
[ afbeelding ]
Uit dit filmpje op FB
Oh ja! Die twee waren er ook nogquote:Op maandag 7 april 2025 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Schaamteloos uit het SM topic. Daar zag ik dat Wanda en Jasper van EJVJL nog steeds samen zijn. Jasper werd 3e op een motorrace in het Thialf na een dag eerder nog een beste crash te hebben gemaakt
[ afbeelding ]
Uit dit filmpje op FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |