Ja dat inladen, uitladen opruimen hi maar idd alles weer in huis..quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh... ja... boodschappen is altijd een ding ja. Maar dan heb je het allemaal lekker wel
En je kan weer lekkerbekken
Nee... vrijdag ga ik naar de kreadoe. En zaterdag wil ik met mijn aanwinsten bij het raam zitten en genieten
Ik weet nog niet wat ik ga kopen op de beursquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:38 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat inladen, uitladen opruimen hi maar idd alles weer in huis..
Jaja we kunnen weer smullen...
Nou heerlijk.... wat ga je allemaal maken of heb je nog geen idee... wel lekker genieten dan bij het raam met je mooie creabea spulletjes...
Oooh ja dat is de beurs natuurlijk, beetje dommie van mij... ik dacht je vrijdag aan de gang ging...quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik weet nog niet wat ik ga kopen op de beurs
Dus een verrassing
Maar dit weekend lekker haken en schilderen
Niks dom van jouquote:Op zaterdag 5 april 2025 10:47 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh ja dat is de beurs natuurlijk, beetje dommie van mij... ik dacht je vrijdag aan de gang ging...![]()
Dus het wordt een lekker freubel weekendje
Haha lief...🤗quote:Op zaterdag 5 april 2025 10:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Niks dom van jou
Ik was onduidelijk!
En inderdaad
Uit de wind is het heerlijkquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha lief...🤗
Neej hoor jij was duidelijk genoeg..![]()
Het is hier schitterend weer alleen ontzettend veel wind... best een fris windje...
Is het een beetje vrolijk? Twijfel nogquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:15 schreef Frummelie het volgende:
Ik ga zo eens even ONLY Joling kijken.. zo leuk, ik vind Geer zo leuk...
Ja dat is waar, dat scheelt wel..quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Uit de wind is het heerlijk
[..]
Is het een beetje vrolijk? Twijfel nog
Die van Gordon heb ik niet gezien...
Ja... ik heb weinig met Gordonquote:Op zaterdag 5 april 2025 11:52 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, dat scheelt wel..
Ja hartstikke vrolijk... ik lach me suf..
Gordon vind ik persoonlijk iets saaier om naar te kijken, was ook wel oké maar Joling is joeppie de poeppie..
Ik heb ook niet zoveel met Gordon.. ik vind het af en toe zo'n zemelaar/jankerd. Ja dat is een goeie Joling is Jolig..👏quote:Op zaterdag 5 april 2025 11:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... ik heb weinig met Gordon
En Joling is Jolig van karakter idd. Misschien ga ik straks ook even kijken
Nu eerst De Kluis
En dan even zien wat ik wil bij het haken
Hahaa ik vond mijn woordgrap ook wel goed jaquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb ook niet zoveel met Gordon.. ik vind het af en toe zo'n zemelaar/jankerd. Ja dat is een goeie Joling is Jolig..👏
Ik zit al lekker te kijken..
Ooh ja de kluis daar moet ik nog even inkomen kweetnie of het mijn dingetje is... vind jij het geinig om naar te kijken?
Ja dat heb je goed gedaan... hi..quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaa ik vond mijn woordgrap ook wel goed ja
Ik heb echt alles van StukTV gekeken. Op Videoland is De Kluis echt een stuk beter, spannend
Ja... Gordon maakt harde grappen naar anderen, maar kan niet incasseren en dat is jammer
Ik vind hem zo grof
Het staat nu RHOBH aan
Het is spannender. Duurt ook langer. Meer goud en meer tactisch spelquote:Op zaterdag 5 april 2025 12:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat heb je goed gedaan... hi..
Ik kijk ook wel veel van stuk tv, mag die gasten graag zien.. nou dan ga ik me vanmiddag vast bijten in De Kluis kijken of het mijn dingetje wordt..![]()
Nou precies wat je zegt, hij moet altijd z'n gal spuwen maar owee als hij zelf aan de beurt is... dan is het een grote jankmuil... bah
Wat is RHOBH?
Oké, ik ga een poging doen na Joling..quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is spannender. Duurt ook langer. Meer goud en meer tactisch spel
Real housewives of beverly hills
quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oké, ik ga een poging doen na Joling..![]()
Ooh hihi oké... die heb ik ook al gezien... heerlijk om naar te kijken ook..
Ik had Hayu, ik kijk ze op Videoland of op Netflix.. ik vind de housewives van Salt Lake City ook gaaf alleen al om de omgeving.... zo prachtig die sneeuw...quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Heb Hayu en volg echt alle real housewives series
Salt Lake is idd leuk! En al dat mormonen-gedoe ook!quote:Op zaterdag 5 april 2025 12:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik had Hayu, ik kijk ze op Videoland of op Netflix.. ik vind de housewives van Salt Lake City ook gaaf alleen al om de omgeving.... zo prachtig die sneeuw...
Ooh jij volgt deze series allemaal op Hayu..quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Salt Lake is idd leuk! En al dat mormonen-gedoe ook!
Ik weet eigenlijk niet welke stad ik het leukste vind...
Married with medicine is ook erg leuk
Summer/Winterhouse ook
Below Deck, ook alle series daarvan leuk
VanderPump Rules
Southern Hospitality
Southern Charm
En ik vergeet nu vast wat series
(met andere woorden, het geld haal ik er wel uit)
Ik pas wel in dit subforumquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:30 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh jij volgt deze series allemaal op Hayu..
Ja Below Deck vind ik ook hartstikke gaaf.. en ik was verslaafd aan v/d Pump rules
De rest ken ik niet zo...![]()
Ik vind eigenlijk alle housewives wel geinig, ze hebben allemaal wel iets..
Haha.... neej maar dat is juist het leuke.. hiquote:Op zaterdag 5 april 2025 13:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik pas wel in dit subforum
Het grappige aan die huisvrouwen is dat ze eigenlijk zich druk maken om helemaal niks.
Af en toe heb je iemand die problemen hebben met de rechter. Maar verder...
Nou dat hoeft niet hoor... gewoon lekker verstand op 0 en bingen... ik kijk ook wel serieuze zaken hoor... ik wil wel bijblijven...quote:Op zaterdag 5 april 2025 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
(Schaam me er stiekem wel vooralleen zo heerlijke televisie)
Jaaaa en allemaal voor witteboordencriminaliteitquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Haha.... neej maar dat is juist het leuke.. hi
Ja of spontaan opgepakt wordt door de politie...
Hier staat het aan bij het handwerken. Niet opletten en knutselenquote:Op zaterdag 5 april 2025 14:09 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou dat hoeft niet hoor... gewoon lekker verstand op 0 en bingen... ik kijk ook wel serieuze zaken hoor... ik wil wel bijblijven...
Haha.... goed bezig....quote:Op zaterdag 5 april 2025 14:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jaaaa en allemaal voor witteboordencriminaliteit
Geweldig
[..]
Hier staat het aan bij het handwerken. Niet opletten en knutselen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |