ik zag even mis met de rangschikking, bedoelde het album uit 2005 met Let Me Go en Landing in Londonquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst dat er een tweede album is.
Zal het nog schokkender maken. Best veel zelfsquote:Op vrijdag 27 december 2024 08:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoor voor het eerst dat 3 doors down albums heeft.
Bij elkaar hebben ze een album of zeven uitgebracht.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:17 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst dat er een tweede album is.
Gewoon even de ongediertebestrijding bellen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:20 schreef Tussle266 het volgende:
Als we het heel zonnig bekijken, zou het niet veel kosten om Racoon te lozen.
Denk dat dat meer kost dan dat kwartje wat hij fluitend in ontvangst neemt.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Gewoon even de ongediertebestrijding bellen.
Die heb ik helaas niet meer. Die heeft een andere band teruggenomen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:23 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Denk dat dat meer kost dan dat kwartje wat hij fluitend in ontvangst neemt.
Eens, al heeft oceaan om persoonlijke reden wel een plekje in mijn hart.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:23 schreef Redefine het volgende:
Raccoon vond ik de eerste albums nog wel leuk. Al was het niet hoogvliegend. Toen ze Nederlandstalige verstilde liedjes gingen maken, was ik wel afgehaakt.
Meuk is overal in de lijst verspreid. Net als goede nummers, al waren de eerste ochtend en middag echt karig.quote:Op vrijdag 27 december 2024 08:29 schreef Bugno3 het volgende:
Ik scrollde even in de lijst naar nu, maar er komt best nog een hoop meuk aan zeg. Ik dacht dat dit altijd het goede deel van de lijst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |