Wat heeft Dermot er mee te maken?quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:49 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Euhm, deze heeft ongetwijfeld iets met Dermot te maken. En die Bee Gees daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik kom niet verder dan het succes van die tribute-band, maar er zijn wel meer succesvolle tribute-bands, dus misschien ook niet.
Lol.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:50 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dat is wel heel gemeen, 2 dagen na ontvangst.
In mij hoofd was dat een beetje een vergelijkbaar thema.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Dermot er mee te maken?
Correlatie in stemlijstjes?quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat heeft Dermot er mee te maken?
Ik vind het echt fijn dat jullie ook steeds meer in raadsels gaan praten. Ik ga me er echt thuis door voelen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb bij Tannaz wel eens het gevoel dat opeens Wendy van Dijk eruit komt
Goedemorgen overigens
Er wordt, denk ik, gedoeld op Ushi & Van Dijk.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn dat jullie ook steeds meer in raadsels gaan praten. Ik ga me er echt thuis door voelen.
Sooooo. Dat is een uitspraakquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende Manic Street Preachers.
Je thuis voelen doe je maar bij radio 5quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:55 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik vind het echt fijn dat jullie ook steeds meer in raadsels gaan praten. Ik ga me er echt thuis door voelen.
Doet me denken aan:quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende Manic Street Preachers.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is deze deejay dan? Wat een skatje
Hajebyquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:53 schreef PippenScottie het volgende:
Wie is deze deejay dan? Wat een skatje
Al word je daar elke morgen mee wakker, kun je alsnog de Top 2000 quiz winnenquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:59 schreef noodgang het volgende:
Je zou maar wakker worden met de wekkerradio met " ik ben het, Jim Bakkum".
Je schrikt je kapot
Beterschap Gunnerquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:35 schreef Gunner het volgende:
Gister op de SEH geweest met blaasproblemen. Vannacht “geslapen” met een catheter. Niet prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |