quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:35 schreef Gunner het volgende:
Gister op de SEH geweest met blaasproblemen. Vannacht “geslapen” met een catheter. Niet prettig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meeste nummers zijn wel toe te wijzen aan bonussen, zoals de tribute-bonus van de Bee Gees, de reclamebonus bij Paul en de drummerbonus bij U2. Er is ook nog wat nieuwe-nummers-bonus. Opvallend vind ik Year of Summer en die GNR-cover van Dylan.
Stijgers van de dag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MJ doet het dus ook wel lekker en opvallend is dat de alternative van Radiohead, Smiths en Nirvana in de lift is (JOHAN en Jeff is aanwijsbaar een andere reden voor). Stenders zal trots zijn op dit smakeloze landje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dalers van de dag. Kensington lijkt een van de grote verliezers en ook Bowie scoort dit jaar niet al te best. Ook R.E.M. en de Foo's gaan tegen die alternative-stroom in van dit jaar. Toch wel opvallend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel overlap, maar dit hebben we dus al gehad. Higher Power, de Pogues en Maan waren eergisteren al.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Wat matige bagger van Sinterklaas en Sunneklaas.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Morningquote:
Ik ben de sleutel, jij het slot.
Oh, wacht.Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.![]()
Dat men dit nog steeds lollig vindt is eigenlijk wel heel karig.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mogguh Herman.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:46 schreef Bargehassus het volgende:
Ik ben de sleutel, jij het slot.
Oh, wacht.
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Missie voor vandaag: 3 kerstkilo’s kwijtraken. Auto schoonmaken, veel troep naar vuilstort brengenMy friends all drive horses![]()
meh, zolang feestperiode niet voorbij is begin ik daar nog niet aanquote:Op vrijdag 27 december 2024 07:47 schreef PippenScottie het volgende:
Missie voor vandaag: 3 kerstkilo’s kwijtraken. Auto schoonmaken, veel troep naar vuilstort brengenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Euhm, deze heeft ongetwijfeld iets met Dermot te maken. En die Bee Gees daar ben ik nog niet helemaal uit. Ik kom niet verder dan het succes van die tribute-band, maar er zijn wel meer succesvolle tribute-bands, dus misschien ook niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie legt me uit hoe alles werkt en waarom Dichterbij dan ooit ineens op 1386 re-entriet? @:Tussle266All Day I Dream About Stemlijsten![]()
Dat is wel heel gemeen, 2 dagen na ontvangst.quote:Op vrijdag 27 december 2024 07:47 schreef PippenScottie het volgende:
veel troep naar vuilstort brengenAll Day I Dream About Stemlijsten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: