Nog nooit gezien zelfs.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga ik ook dit jaar weer niet kijken
John, ja.quote:
Hoi Gijs!quote:
This is not america.quote:
Wij hadden 1 vakantie dat mijn vader zijn koffertje met cassettebandjes voor de vakantie was vergeten mee te nemen dus moesten we het doen met de bandjes die permanent in de auto lagen. 3 weken lang Supertramp, Pink Floyd en Toto geluisterdquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden cassettebandjes. Google maar eens
Of gehoord.quote:
Wat een helquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden 1 vakantie dat mijn vader zijn koffertje met cassettebandjes voor de vakantie was vergeten mee te nemen dus moesten we het doen met de bandjes die permanent in de auto lagen. 3 weken lang Supertramp, Pink Floyd en Toto geluisterd
Ben er al even, ik lurk 95%quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:21 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Hoi Gijs!
Heb je eindelijk een account aangemaakt ipv alleen mee te lezen?
Goede muzikale opvoeding gehadquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wij hadden 1 vakantie dat mijn vader zijn koffertje met cassettebandjes voor de vakantie was vergeten mee te nemen dus moesten we het doen met de bandjes die permanent in de auto lagen. 3 weken lang Supertramp, Pink Floyd en Toto geluisterd
Er zijn ergere artiesten om in de auto te luisterenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hadden 3 slechtere artiesten kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zijn ergere artiesten om in de auto te luisteren
Ik had Toto's cassettes wel stiekem verstopt overigens
Niks mis met Totoquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Er zijn ergere artiesten om in de auto te luisteren
Ik had Toto's cassettes wel stiekem verstopt overigens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |