Deze staat bij mij juist vrij laag. Ik denk Binnen voor mij.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:16 schreef Tussle266 het volgende:
Wat zou de pistool tegen het hoofd plaat van Marco zijn. Ik ken ze allemaal heel slecht, dus ik neig naar deze of naar Rood. Iemand weet het vast beter?
Alleen als hij een liedje samen met Ali B doet.quote:
Mijn meest gehate is deze:quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:16 schreef Tussle266 het volgende:
Wat zou de pistool tegen het hoofd plaat van Marco zijn. Ik ken ze allemaal heel slecht, dus ik neig naar deze of naar Rood. Iemand weet het vast beter?
ie kiek oe an, hie kiek oe ok anquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:17 schreef peaceman het volgende:
Kijk in de lucht, kijk naar de zee.....
Ik ben niet scheel he?!
wij hadden cassettebandjes. Google maar eensquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef MTheBassman het volgende:
Een van de nummers die op de USB muziekstick van mijn moeder zat voor vakantietrips toen ik tiener was. Mooie tijden
Nee, ik heb het wel eens gevraagd, maar ze wilde nietquote:
Ga ik ook dit jaar weer niet kijkenquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:18 schreef peaceman het volgende:
Dit jaar het decor van WIE is de MOL?!
Die. Of Vrij zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze staat bij mij juist vrij laag. Ik denk Binnen voor mij.
Geldt min keer min is plus niet in dat geval?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Alleen als hij een liedje samen met Ali B doet.
Ik vind Dromen Zijn Bedrog toch wel mooi van hem.quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:16 schreef Tussle266 het volgende:
Jij bent de mol?quote:Op vrijdag 27 december 2024 09:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ga ik ook dit jaar weer niet kijken
Ik had zelf ook cassettebandjes hoorquote:Op vrijdag 27 december 2024 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij hadden cassettebandjes. Google maar eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |