Mits de stream van Ziggo Go niet achterloopt op de etherradio hequote:Op vrijdag 27 december 2024 01:11 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Dago verdient hier even wat ekkies voor Gretz
Er was een minidocu over een van de beste nummers van komend uur, voor de rest mwaquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:12 schreef Gretzl het volgende:
Zet Ziggo Go aan en zie direct held aka popprofessor Don Leo Blokhuis in beeld.
Heeft er iemand de uitzendingen van A Gogo al gezien? Zo ja, waren er nog toffe fragmenten die ik sowieso terug moet kijken?
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mits de stream van Ziggo Go niet achterloopt op de etherradio he![]()
Zometeen even met laptop en al naar m’n auto lopen om dit uit te testen
Jullie maken me vast wel wakker zodra Eefje of Kacey aan bod komt bij Don Leo komende dagenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Er was een minidocu over een van de beste nummers van komend uur, voor de rest mwa
Hou ons op de hoogtequote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Gretzl het volgende:
Ga ik waarschijnlijk ook doen, eerdere jaren vond ik het zoveel mogelijk live luisteren naar de Top 2000 ook veel te leuk. Lineaire tv kan wel wachtenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij kijken traditie getrouw pas op 1 januari...
Sorry, het is nu 5 seconde. Gisteren was het na hernieuwd opstarten van beide kanten echt 30 seconden.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:13 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Mits de stream van Ziggo Go niet achterloopt op de etherradio he![]()
Wel een aantal. Jij?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Tranen voor Angsten GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel band-/artiestennamen kennen jullie die rijmen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |