Wacht maar. Zoutelande komt nog.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben allang gestopt met Blof haten
Ik ben allang bewust dat ik skill issued ben. Behalve bij mario, zelda en geoguessr.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:50 schreef Isorden het volgende:
[..]
Als je eenmaal de timing van de verschillende boss monsters door hebt is het goed te doen.
In other words: Git gud
Leuk manquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ik heb daar veel over gehoord. Zo'n dusdanige moeilijkheidsgraad lijkt me zelf niet zo leuk meer.
Doe dan maar Racoonquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:50 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Tja, als dat het beste is wat je hebt
Ach, ik was vroeger ook wel try hard. Nu heb ik daar geen zin meer in en wil ik gewoon een beetje relaxter gamenquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leuk man
Hou wel van een uitdaging
Toen ik nog een jonge Evenstar was heb ik Final Fantasy XI gespeeld (speel nu nog af en toe trouwens).. Toen had je daar gevechten waar je zo 6-8 uur mee bezig wasen had je altijd een eikel die dan bij de laatste paar % niet meer aan het opletten was en een wipe veroorzaakte
Ik heb hier (bij mijn ouders) als het goed is nog een Bløf cd (Umoja) liggen. Misschien toch morgen meenemen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:50 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ben allang gestopt met Blof haten
Voor Umoja maak ik een uitzonderingquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:52 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hier (bij mijn ouders) als het goed is nog een Bløf cd (Umoja) liggen. Misschien toch morgen meenemen.
Ja die vind ik zelfs wel mooiquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Wel met die Belg dan, die is leuk
Way ahead of you!quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
Deze goden weer![]()
![]()
Broekje en shirt gaan uit nu
Ik snap wat je zegt. Je moet soms ook een beetje mazzel hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:49 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nice!
Ik hoop dat wij dit jaar iets meer kunnen sparen. Financieel gewoon gezond, maar huis kopen waar je echt alles zelf moet regelen (water, riool etc) in combinatie met een groot stuk grond die je moet bijhouden is toch wel even flink pijnlijk voor je bankrekening
Vooral als je na een emigratie eerst in een appartement hebt gezeten en dus ook niks hebt qua gereedschap.
Dan gaan er altijd meteen dingen kaopt of niet werken zoals het moet, of gewoon vervangen moeten worden (waterfilters, pomp in septic tank) en ook nog eens een gastenhuis die je nog extra moet inrichten ..... geld vliegt de deur uit
Heb echt zo veel zin om weer te gaan reizen. DaT is voor mij echt iets waar ik veel energie van krijg en lang op kan teren. Ik word echt ongelukkig als ik het te lang niet kan doen.
Was wel mooi, echt binnen 5 seconden sta je zonder wapens al voor de 1e boss... alleen is het op dat moment helemaal nog niet de bedoeling dat je hem verslaat, maar snel ontsnapt door een zijdeur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:51 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Leuk man
Hou wel van een uitdaging
Toen ik nog een jonge Evenstar was heb ik Final Fantasy XI gespeeld (speel nu nog af en toe trouwens).. Toen had je daar gevechten waar je zo 6-8 uur mee bezig wasen had je altijd een eikel die dan bij de laatste paar % niet meer aan het opletten was en een wipe veroorzaakte
Hoe heet ze? Volledige naam.quote:
Haha snap het. Ik was ook echt belachelijk hardcore toen, daarna nog heel hardcore WoW gespeeld, met eigen guild en al.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:52 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ach, ik was vroeger ook wel try hard. Nu heb ik daar geen zin meer in en wil ik gewoon een beetje relaxter gamenAls ik al een keer game, komt niet vaak meer voor.
Racoon heeft dit jaar zowaar weer eens een liedje uitgebracht dat mijn persoonlijke playlist haalde: It's You or Mequote:
Gaat dit over een recente aflevering van Even Tot Hier? Die heb ik mogelijk nog niet gezienquote:Op vrijdag 27 december 2024 00:52 schreef Dagoduck het volgende:
Wel een beetje jammer dat Even Tot Hier het idee van deze FOK!reeks gejat heeft:
ONZ / [PAINT] Verzin de titel van de nieuwe BLØF cd
Ik bedoel maar.quote:Op vrijdag 27 december 2024 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
"Van der Heiden werkte eerst als communicatieadviseur op Schiphol."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |