omdat je uit Nederland komt?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Evenstar het volgende:
Heb ik jullie wel eens verteld dat ik hier in Zweden na een paar maanden opeens de politie aan de deur had?
Die dachten dat ik ook wat planten had staan
Wat is daar toegestaan?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Evenstar het volgende:
Heb ik jullie wel eens verteld dat ik hier in Zweden na een paar maanden opeens de politie aan de deur had?
Epische anekdote, hier leef ik voorquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik was even een uurtje wat anders* doen, wordt ik meteen door het slijk gehaald hier! Dat juichen was uiteraard sarcastisch.![]()
Omdat ik plantenvoeding had gekocht bij een Growshop (voor peperplanten). Tenminste, ik denk dat het daardoor kwam. Ze wilden het niet zeggenquote:
Ik werd er met mijn iets te slecht onderhouden baardje na een lang weekend en halflang haar ook uitgepikt op het vliegveld in Edinburgh. Poedertest.quote:
Weet ik. We hadden het erover.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:23 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Thanks, zag em door jouw vraag eerder vandaag
Ja ze zijn heel streng op wiet. Bier kan daar ook 13 euro per glas kosten in de kroeg. Die zijn ook vaak al om 1 uur dichtquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is daar toegestaan?Helemaal niks zeker?
hmmm stelletje vooringenomen Wouten dus.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:23 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Omdat ik plantenvoeding had gekocht bij een Growshop (voor peperplanten). Tenminste, ik denk dat het daardoor kwam. Ze wilden het niet zeggen
Waar rook is, is vuur.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Evenstar het volgende:
had je wel gedoucht?quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik werd er met mijn iets te slecht onderhouden baardje na een lang weekend en halflang haar ook uitgepikt op het vliegveld in Edinburgh. Poedertest.
Drankstokerijtjes komen daar volgens mij ook wel voorquote:
Vind ik nog laat, ik bedoel, als je na het eten heen gaat ben je met die prijzen dan allang blut.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel streng op wiet. Bier kan daar ook 13 euro per glas kosten in de kroeg. Die zijn ook vaak al om 1 uur dicht
Iedere ochtend (tenzij ik de deur niet uit hoef).quote:
Alcohol I know, regels voor wiet wist ik niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja ze zijn heel streng op wiet. Bier kan daar ook 13 euro per glas kosten in de kroeg. Die zijn ook vaak al om 1 uur dicht
Ik kon me er prima mee redden, maar die landen houden liever veelvoorkomend dronkenschap tegen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Vind ik nog laat, ik bedoel, al je na het eten heen gaat ben je dan met die prijzen allang blut.
Als de specifieke aflevering wil zien, volgens mij kwam het uit 'Kenny VS Spenny - who can eat the most meat?'quote:
Nope, illegaal om te roken, in bezit te hebben en/of te verbouwen. Ik rook niet eensquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:22 schreef Flory- het volgende:
[..]
Wat is daar toegestaan?Helemaal niks zeker?
Laat me raden, het helpt niet.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kon me er prima mee redden, maar die landen houden liever veelvoorkomend dronkenschap tegen.
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef houdjemond het volgende:
Tevens de vreselijkste MUSE ooit, en ik ben de grootste fan hier gok ik.
Why? Als die gitaren er doorheen komen, dan is het genieten.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:25 schreef MTheBassman het volgende:
Oh dit vind ik echt een van de ergste van Muse
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |