Ik begin: Frizzle Sizzlequote:Op vrijdag 27 december 2024 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Tranen voor Angsten GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel band-/artiestennamen kennen jullie die rijmen?
Dat wordt morgen weer je bed verschonen danquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn zaad in bed planten... Welterusten allen en bis morgen
Byequote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga mijn zaad in bed planten... Welterusten allen en bis morgen
quote:Op donderdag 26 december 2024 23:18 schreef Evenstar het volgende:
@:viv was net aan het juichen dat er Kensington op kwam ...
wat moet ik nu?
https://mtsprout.nl/leiderschap/management/operatie-konmarquote:En als toetje volgt een optreden van Marco Borsato.
Dus toch!quote:De Konmar , jah de Konmar ik heb nog deel gemaakt van het Konmar Fiasco , de Edah , Super de Boer zouden allemaal overgaan in de super formule Konmar ben nog bij hun 'feestje' geweest de hele ArenA afgehuurd daarvoor met De Venga Boys , Marco B , Guus Meeuwis , en niemand minder is die al dood Jody Bernal
Te jong voor, kan ze wel heel erg waarderenquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef Kopiko het volgende:
Zijn hier Doe Maar-groupies van 'toen'?
Talk Talkquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:14 schreef Gretzl het volgende:
Tranen voor Angsten GODEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel band-/artiestennamen kennen jullie die rijmen?
Nee, dat was Jamai. Jody was in 2018.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef Viv het volgende:
Ik zag dat @Dagoduck Jody Bernal live gezien heeft in 2003, en toen moest ik denken aan een personeelsdag in de Amsterdam
I married that .... vrijwilligquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik was even een uurtje wat anders* doen, wordt ik meteen door het slijk gehaald hier! Dat juichen was uiteraard sarcastisch.![]()
*Evenstar vraagt vaak wat ik aan het doen ben op mijn laptop of telefoon, en dan antwoord ik altijd: "Oh, clicky-clacky." Zie hieronder een verslag van mijn trip down the rabbit hole van vanavond:
Ik zag dat @:dagoduck Jody Bernal live gezien heeft in 2003, en toen moest ik denken aan een personeelsdag in de Amsterdam Arena waar @:evenstar en ik ooit bij waren. (We waren toen niet alleen geliefden, maar ook collega's.) Ik meende dat wij Jody Bernal daar ook live gezien hadden, maar wist het niet zeker. En als ik iets al niet zeker weet op dit vlak, dan mijn inmiddels-echtgenoot al helemaal niet.
Dan maar op zoek. Ik kwam eerst hierop uit:
[..]
https://mtsprout.nl/leiderschap/management/operatie-konmar
Geen vermelding van Jody Bernal dus, maar er stond dat het in mei 2001 was, dus kon ik wat gerichter verder zoeken.
Kwam ik deze foto tegen, ik denk dat we met dit pasje consumpties konden afrekenen. Echter, het bevat geen afbeelding van Jody Bernal:
[ afbeelding ]
Vervolgens op de pagina van
Andere Tijden beland. Hele documentaire gekeken.
Marco Borsato, de Venga Boys, Guus Meeuwis en Gijs Staverman waren van de partij, werd er gezegd. Ik kan me er nauwelijks iets van herinneren.![]()
Weer geen vermelding van Jody Bernal dus. Heb ik het dan toch verkeerd? Is dit dan het "Mandela effect"?![]()
Bij wijze van "sanity check" even opgezocht wanneer Que Si, Que No ook alweer uitkwam. In 2000, dus toch plausibel dat hij uitgenodigd zou zijn.
Verder zoeken dus. Na wat omzwervingen beland ik op één of ander Star Trek forum waar een Supermarkten Poll staat. Daar vind ik eindelijk het verlossende woord:
[..]
Dus toch!
King Gizzard & the Lizard Wizardquote:
Al besproken.quote:
dit soort momenten zijn herkenbaar. dat gaat ook nooit meer veranderen kerel.quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit soort momenten zijn herkenbaar. dat gaat ook nooit meer veranderen kerel.
Goed verhaal, lekker kortquote:Op vrijdag 27 december 2024 01:18 schreef Viv het volgende:
[..]![]()
Ik was even een uurtje wat anders* doen, wordt ik meteen door het slijk gehaald hier! Dat juichen was uiteraard sarcastisch.![]()
*Evenstar vraagt vaak wat ik aan het doen ben op mijn laptop of telefoon, en dan antwoord ik altijd: "Oh, clicky-clacky." Zie hieronder een verslag van mijn trip down the rabbit hole van vanavond:
Ik zag dat @:dagoduck Jody Bernal live gezien heeft in 2003, en toen moest ik denken aan een personeelsdag in de Amsterdam Arena waar @:evenstar en ik ooit bij waren. (We waren toen niet alleen geliefden, maar ook collega's.) Ik meende dat wij Jody Bernal daar ook live gezien hadden, maar wist het niet zeker. En als ik iets al niet zeker weet op dit vlak, dan mijn inmiddels-echtgenoot al helemaal niet.
Dan maar op zoek. Ik kwam eerst hierop uit:
[..]
https://mtsprout.nl/leiderschap/management/operatie-konmar
Geen vermelding van Jody Bernal dus, maar er stond dat het in mei 2001 was, dus kon ik wat gerichter verder zoeken.
Kwam ik deze foto tegen, ik denk dat we met dit pasje consumpties konden afrekenen. Echter, het bevat geen afbeelding van Jody Bernal:
[ afbeelding ]
Vervolgens op de pagina van
Andere Tijden beland. Hele documentaire gekeken.
Marco Borsato, de Venga Boys, Guus Meeuwis en Gijs Staverman waren van de partij, werd er gezegd. Ik kan me er nauwelijks iets van herinneren.![]()
Weer geen vermelding van Jody Bernal dus. Heb ik het dan toch verkeerd? Is dit dan het "Mandela effect"?![]()
Bij wijze van "sanity check" even opgezocht wanneer Que Si, Que No ook alweer uitkwam. In 2000, dus toch plausibel dat hij uitgenodigd zou zijn.
Verder zoeken dus. Na wat omzwervingen beland ik op één of ander Star Trek forum waar een Supermarkten Poll staat. Daar vind ik eindelijk het verlossende woord:
[..]
Dus toch!
Goede UI trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2024 01:21 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |