Ze heeft haar haartjes net zelf geverfd zie ik.quote:
Heb ik een paar topics geleden al gedaan..quote:Op donderdag 26 december 2024 20:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Je mag ook wel gewoon zeggen dat je oud en bejaard bent
so, dat doet pijn aan mijn oren.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:12 schreef Isorden het volgende:
DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY
Met mijn zangkunsten snap ik dat gelijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
so, dat doet pijn aan mijn oren.
A drug problemquote:
Een zangertquote:Op donderdag 26 december 2024 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Benson Boone?
Ook nog nooit van gehoord. Zal best kunnen dat ik onder een steen geleefd heb hoor wat dat betreft.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Wie de neuk is Benson Boone?
Het zou verboden moeten wordenquote:
Eerder het minder vaak hoeven lopen voor drinken met al die mensen die de handen en lippen vol hebben met bekers bierquote:Op donderdag 26 december 2024 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
Wel mooi om te zien dat het minder drinken beleid hier flink wordt gepromoot.
Huub huub barbatruc.... geen vingers meerquote:Op donderdag 26 december 2024 20:22 schreef Nizno het volgende:
ah ze hadden ijstaart met vuurwerk dit jaar bij Huub
3 bekers pp is heel normaal.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eerder het minder vaak hoeven lopen voor drinken met al die mensen die de handen en lippen vol hebben met bekers bier
Ja zag vanmiddag ook dat ze de kinderen gebruiken om extra mee te kunne nemenquote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 bekers pp is heel normaal.
Het enige waar kinderen dan misschien nog nuttig voor kunnen zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 20:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zag vanmiddag ook dat ze de kinderen gebruiken om extra mee te kunne nemen![]()
Voor een uurtje? Kan net. Sta je wel geruime tijd van het uur droogquote:Op donderdag 26 december 2024 20:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
3 bekers pp is heel normaal.
Ja goed punt, al gingen ze er ook van drinken, toch wel zonde van je bier danquote:Op donderdag 26 december 2024 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Het enige waar kinderen dan misschien nog nuttig voor kunnen zijn
Die kinderen dan dus hard slaanquote:Op donderdag 26 december 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja goed punt, al gingen ze er ook van drinken, toch wel zonde van je bier dan
Dank, ik was even weg dus te laatquote:
+1quote:Op donderdag 26 december 2024 20:27 schreef Isorden het volgende:
Origineel wat we hiervan al gehad hebben is beter
Veel beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:27 schreef Isorden het volgende:
Origineel wat we hiervan al gehad hebben is beter
Wel opletten Ieni,ze schenken ook shotjes en flinke bellen wijn.quote:Op donderdag 26 december 2024 20:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor een uurtje? Kan net. Sta je wel geruime tijd van het uur droog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |