Ja, hopen alleen dat we snel een schilder hebben gevondenquote:Op zondag 29 december 2024 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O schiet al op. Hebben jullie er zin in?
Ik denk dat je niet veel aan mij zult hebben met dat brakke lijf van mij
O die heb je nog niet. Kan je niet zelf schilderen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, hopen alleen dat we snel een schilder hebben gevonden
En dan in de weekenden alvast spullen verhuizen.
Kan ik wel maar dan moet het over een jaar of 2 weerquote:Op zondag 29 december 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die heb je nog niet. Kan je niet zelf schilderen?
Daar heb je gelijk in, het gaat om te buitenkant?quote:Op zondag 29 december 2024 09:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kan ik wel maar dan moet het over een jaar of 2 weer![]()
Liever dat het meteen goed gaat, zijn we er voor 10-15 jaar vanaf.
Mijn vader is huisschilder geweest en heeft nog wel contacten, dus ik vermoed dat we wel iemand hebben. Het gaat om binnenwerk. Buitenwerk doen we wel op termijn.quote:Op zondag 29 december 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in, het gaat om te buitenkant?
Ik weet wel een goede schilder, maar weet niet of hij daar komt. Mijn twee neven hebben een schilders bedrijf een in s'gravenzande en een in Rotterdam. Weet niet waar jullie je huis hebben gekocht.
O kijk, dan zit je dicht bij het vuur. Je pa kan niet meer schilderen?quote:Op zondag 29 december 2024 09:53 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mijn vader is huisschilder geweest en heeft nog wel contacten, dus ik vermoed dat we wel iemand hebben. Het gaat om binnenwerk. Buitenwerk doen we wel op termijn.
Beste man is 72 en gepensioneerd, dus dat doen we hem niet meer aanquote:Op zondag 29 december 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kijk, dan zit je dicht bij het vuur. Je pa kan niet meer schilderen?
Nee, dat snap ik. alhoewel mijn pa hier op zijn 80ste nog een plafond gesausd heeft en behangen.quote:Op zondag 29 december 2024 09:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Beste man is 72 en gepensioneerd, dus dat doen we hem niet meer aan
We wachten even af wat er binnenkomt qua reacties. Anders gooi ik zelf nog wat lijntjes uit.
Baas boven baasquote:Op zondag 29 december 2024 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik. alhoewel mijn pa hier op zijn 80ste nog een plafond gesausd heeft en behangen.
Die man was zo fit, hij ging tot zijn 90ste nog steeds kracht trainen en tennisen. Onvoorstelbaarquote:
Superpap!quote:Op zondag 29 december 2024 10:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die man was zo fit, hij ging tot zijn 90ste nog steeds kracht trainen en tennisen. Onvoorstelbaar
Ja, hij leek onsterfelijk, maar helaasquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 10:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, hij leek onsterfelijk, maar helaas
Doen!quote:Op zondag 29 december 2024 10:35 schreef Dotteke het volgende:
Had maar ff een bakkiegepakt.
ZIt te twijfelen of ik ga shoppen in Doetichem vandaag
ALs ik hier naar het scherm kijk denk ik ook doen. Maar als ik dan weer naar buiten kijken denk ik, zal ik het wel doen ?quote:
Dot, ik wil dat je dat Doetichem!quote:Op zondag 29 december 2024 10:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik hier naar het scherm kijk denk ik ook doen. Maar als ik dan weer naar buiten kijken denk ik, zal ik het wel doen ?
quote:Op zondag 29 december 2024 10:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dot, ik wil dat je dat Doetichem!
Garpje/woordspelingquote:
O ik wil dat je dat doet ichem Had hem niet doorquote:
Soms zijn ze wel vergezocht jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik wil dat je dat doet ichem Had hem niet door
Ja als je het noemt zie ik het wel, maar had hem gewoon niet door.quote:Op zondag 29 december 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Soms zijn ze wel vergezocht ja
Dat was het ook wel jaquote:Op zondag 29 december 2024 11:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je het noemt zie ik het wel, maar had hem gewoon niet door.
Vond het wel een rare zin
Lovely!quote:
Kerst ook doorstaan?quote:
Ja ik ook. Was wel te doen.quote:
Mooizo, nu alleen nog oud&nieuwquote:Op zondag 29 december 2024 20:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja ik ook. Was wel te doen.
Ja, dat is an sich wel te doenquote:
Ga jij vuurwerk afsteken enz?quote:Op zondag 29 december 2024 20:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, dat is an sich wel te doen
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik geniet van andermans geldquote:
Ah dat is leuk..quote:Op zondag 29 december 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat doe ik al jaren niet meer. Ik geniet van andermans geld
Gaan bij mijn ouders zitten, gezellig spelletjes doen en zo
En wat zijn jouw plannen?quote:
Niet zoveel..quote:Op zondag 29 december 2024 21:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En wat zijn jouw plannen?
Ik had je bijna uitgenodigdquote:
Waarom bijna?quote:Op zondag 29 december 2024 21:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had je bijna uitgenodigd
quote:Op zondag 29 december 2024 21:25 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waarom bijna?![]()
Is ook weinig leuks op tv helaas.
Nee zo stomquote:Op zondag 29 december 2024 21:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Eens, geen leuke conferences of zo.
Ja, ik ga ze bellenquote:
quote:Op zondag 29 december 2024 21:43 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hallo? Hallo? Ik hoor niks..
Ja Stig er maar in dan!
Some say he has a Nokia so advanced, it puts the iPhone to shame, and that it is so tough it can be used to create traffic barriers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |