Ja ik zit ook al te zoekenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor twee keer Terraforming Mars van mensen die ik hoog heb zitten. Ga ik eens opzoeken
Dat is best lastig als je de T2000 luistert en hier in het topic meepostquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
en lukt dat een beetje?
Binnen 6 seconden van elkaar. Niet eens gecoördineerdquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef PippenScottie het volgende:
Ik hoor twee keer Terraforming Mars van mensen die ik hoog heb zitten. Ga ik eens opzoeken
En Martika.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder dat deze er eigenlijk nog in staat, is toch wel een beetje een vergeten Eminem plaat
genoeg te ergeren hm?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is best lastig als je de T2000 luistert en hier in het topic meepost
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Binnen 6 seconden van elkaar. Niet eens gecoördineerd
En dank voor het compliment
Ik vind dit er echt een in de categorie 'wel aardig'.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Bijzonder dat deze er eigenlijk nog in staat, is toch wel een beetje een vergeten Eminem plaat
Er zijn toch echt wel beterequote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Er komen er nog 7 van hem aanquote:Op donderdag 26 december 2024 17:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er zijn toch echt wel betere
t is een vrij recente toevoeging aan de lijst dacht ikquote:Op donderdag 26 december 2024 17:36 schreef LTVDK het volgende:
Wingspan is erg leuk.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete bordspel?
Ok Juttaquote:
Johnny zal wel op 2001 staan.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:41 schreef LTVDK het volgende:
Hé, Alie, Alie-mentatie. Ga je lekker van 't geld waar ik voor zwoegen moet?
Vind ik oprecht beter.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen die dit niks vindt verdient meer S&F.
Nou als ik moet kiezen...quote:Op donderdag 26 december 2024 17:42 schreef Evenstar het volgende:
Iedereen die dit niks vindt verdient meer S&F.
Veenhoopfestival.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:42 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb Normaal best vaak live gezien.
Ik had m wel zien staan maar wist niet dat het ook jouw favoriet wasquote:Op donderdag 26 december 2024 17:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Binnen 6 seconden van elkaar. Niet eens gecoördineerd
En dank voor het compliment
Deze man weet.quote:
In ieder geval heeft Normaal nog wel een lekker rockgeluid, alleen dat dialect is wat minderquote:
S&F vind ik verre van fantastisch, en zou het niet zo snel zelf opzetten, maar zeker nu dit jaar de meest overbodige noteringen van ze pleite zijn stoor ik me er niet meer echt aan. Beetje middle-of-the-road. Die nieuwe met Claude vind ik zowaar ook best luisterbaar, en die met Snelle kan ik ook best hebben.quote:
Van alle dialecten is dit nog prima, maar ik kom dan ook uit Twentequote:Op donderdag 26 december 2024 17:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In ieder geval heeft Normaal nog wel een lekker rockgeluid, alleen dat dialect is wat minder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |