Ja!quote:Op donderdag 26 december 2024 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk steeds dat "That's The Way It Is" van Bruce Hornsby begint hier.
Hoezo verbaast me dit dan weer helemaal niksquote:Op donderdag 26 december 2024 17:27 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Bijna goed. Zit in zo'n Amazon-serie.
Dank voor deze info.Vriendin is groot fan.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
Na het 2e album van The Script ging het hard achteruit
Die is toch al geweest?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk steeds dat "That's The Way It Is" van Bruce Hornsby begint hier.
Ja precies. Het is te veel van van allesquote:Op donderdag 26 december 2024 17:29 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik weet ook niet precies waarom ik ze zo slecht kan hebben. Misschien omdat het te veel elementen bevat wat ik in moderne pop-rock muziek verschrikkelijk vind.
Risk.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Wat is jullie favoriete bordspel?
Op Freddie's vraag 'Who wants to live forever' zeg ik ook volmondig ikquote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nergens dood gevonden worden.
Nederland...quote:
Strategoquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Chess.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
30 seconds of hitster, als die meetelt.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Eten, Dat doe ik het liefst op een bord.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Oh nou dat hoeft van mij ook weer niet...quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op Freddie's vraag 'Who wants to live forever' zeg ik ook volmondig ik
Ja het beste kun je zo'n handschoentje kopen. En anders met een theedoekquote:Op donderdag 26 december 2024 17:27 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben tijdens de pandemie serieus een keer op de eerste hulp beland door een oestermes
Wel een goed excuus om de straat op te gaan tijdens de avondklok!
Teveel goeie keuzes, maar eentje die ik sowieso wel waardeer is Deception: Murder in Hong-Kongquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Dat doen wij niet meer met Kerst. Geen vrede op aarde als ik met mijn zussen Risk speelquote:
Nou, lijkt me niks. Iedereen om je heen die doodgaat enzo.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op Freddie's vraag 'Who wants to live forever' zeg ik ook volmondig ik
Ze laten draaien en balanceren op een stokquote:Op donderdag 26 december 2024 17:31 schreef PippenScottie het volgende:
Het risico is te groot?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat doen wij niet meer met Kerst. Geen vrede op aarde als ik met mijn zussen Risk speel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |