Zeker. 29-9-89quote:
Ik spreek geen Fransquote:Op donderdag 26 december 2024 17:21 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ging die plaat van Joe over jou N00bie?
Iemand heeft me verslagenquote:
Kun je weer meebaggeren hierquote:Op donderdag 26 december 2024 17:21 schreef PippenScottie het volgende:
Ik kom me hier even melden. Ik ben af in de eerste ronde van Weerwolven
Denk ook niet knap genoegquote:Op donderdag 26 december 2024 17:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Te oud voor Leonardo Dicaprio
Je kan niet 5 jaar lang dezelfde leeftijd blijven prinsesjequote:
Ik ben team Everlong.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:22 schreef LTVDK het volgende:
Foo Fighters vind ik meestal maar wat opvulplaatjes voor op de achtergrond, klinkt prima maar doet me meestal niet zoveel.
Behalve The Pretender (stemplaat), dat is gewoon meebrullen
Wolven wilden mij dood. Dat is dan je familiequote:Op donderdag 26 december 2024 17:22 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Classic. Weggestemd voor geen reden of gewoon opgeslokt door de wolven?
Nou zeg....quote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk ook niet knap genoeg
Ik snap het gewoonweg niet. Gaat nergens heen en lijkt allemaal op elkaar. Root notes en gaan met die banaanquote:Op donderdag 26 december 2024 17:22 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Overrated ja. Dit zeg ik heus niet om Dago te lokken![]()
Over Dago gesproken, is die al boven water?
Oh, op die pics van je toen met de stemfinaledag schatte ik je begin 20. Das geen 15 jaar geledenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:22 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zeker. 29-9-89kan er niks anders van maken.
Wat dacht jij dan?
Nog even en je kunt ook in 40+ gaan postenquote:
Dat is jouw meningquote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk ook niet knap genoeg
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je kan niet 5 jaar lang dezelfde leeftijd blijven prinsesje
zelfkennis is niet negatiefquote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nou zeg....denk eens niet zo negatief over jezelf
Vind het een beetje in hetzelfde straatje vallen als veel van die bandjes die eigenlijk meer voor een tienerpubliek hun muziek lijken te maken. Daar zijn er maar genoeg van, ook in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik snap het gewoonweg niet. Gaat nergens heen en lijkt allemaal op elkaar. Root notes en gaan met die banaan
Vond ze live nog wel aardig op Sziget vorig jaar, maar op het album is het wel erg middelmatig ja. Dit nummer is ook echt cola zonder prik.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:25 schreef LTVDK het volgende:
Over generieke jankmuziek gesproken, Imagine Dragons
Houdjemond wordt oud als goede wijnquote:Op donderdag 26 december 2024 17:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Oh, op die pics van je toen met de stemfinaledag schatte ik je begin 20. Das geen 15 jaar geleden
Ik ben tijdens de pandemie serieus een keer op de eerste hulp beland door een oestermesquote:Op donderdag 26 december 2024 17:26 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ga maar even een oestermes bij de buren halen, wat een bagger
Bijna goed. Zit in zo'n Amazon-serie.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:26 schreef LTVDK het volgende:
Dit is echt zo'n plaat die in zo'n matige spin-off deel 34 van een Transformers film zit, echt zo'n Michael Bay soundtrack
Heel klein flesje oude wijn dan wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Houdjemond wordt oud als goede wijn
Dat zekerquote:Op donderdag 26 december 2024 17:27 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Heel klein flesje oude wijn dan wel.
Blijkbaarquote:Op donderdag 26 december 2024 17:26 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Houdjemond wordt oud als goede wijn
Die vind ik dan wel weer tofquote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef MTheBassman het volgende:
Allejezus, en dan The Script erachteraan. Ik kan zo slecht tegen deze band.
Ik wil voorlopig nergens dood gevonden worden.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mijn stiefzusje wilde ooit naar Imagine Dragons, maar wilde niet alleen gaan.
Ze wist dat ik vaak naar concerten ga en vroeg of ik meewilde, ik heb meteen nee gezegd, wil er nog niet dood gevonden worden
Lijkt mij verstandigquote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik wil voorlopig nergens dood gevonden worden.
Dat zou wel een hele verbetering zijnquote:Op donderdag 26 december 2024 17:29 schreef Zorro het volgende:
Ik denk steeds dat "That's The Way It Is" van Bruce Hornsby begint hier.
Ik weet ook niet precies waarom ik ze zo slecht kan hebben. Misschien omdat het te veel elementen bevat wat ik in moderne pop-rock muziek verschrikkelijk vind.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:28 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die vind ik dan wel weer tof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |