Nog ouder zelfsquote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Murder On The Dancefloor... hip feestje
Dit nummer is ook zo'n 20 jaar oud hoor
Minstensquote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
20 jaar alweer.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Precies oud genoeg dat Gen Z het via Tiktok kan herontdekkenquote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Dat is niet gebeurd.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Precies oud genoeg dat Gen Z het via Tiktok kan herontdekken
Ik vond het nummer toen niet eens per se heel briljant, maar wel geinig dat het herontdekt is dit jaar.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Zie die clip nog zo voor me, ik wou haar jurk
Valt me nog mee dat ze het niet willen cancellen ofzoquote:Op donderdag 26 december 2024 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
tiktaktoequote:Op donderdag 26 december 2024 17:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Broekiequote:
Ja als ik het topic niet opende dan had het weer heel lang geduurd, en daar hebben we ook geen zin in denk ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Geen nieuw topic meer openen als je geen leuke TT hebt!
Prima TT,en door.quote:Op donderdag 26 december 2024 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja als ik het topic niet opende dan had het weer heel lang geduurd, en daar hebben we ook geen zin in denk ik.
quote:Op donderdag 26 december 2024 17:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Warum heeft het niet gehaald helaas.
Houd op hoor! Jong grut!quote:
Ik kan het hele dansje nogquote:Op donderdag 26 december 2024 17:14 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vond het nummer toen niet eens per se heel briljant, maar wel geinig dat het herontdekt is dit jaar.
Denk dat daar inmiddels niet veel meer van over is.quote:
Ik al 14quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |