Al die pareltjes van Bløf, Guus, Acda, De Munnik, Van Dik Hout enzo komen pas in het linkerrijtje.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner maar de hits worden groter!
Vergeet niet veel te veel Brucequote:Op donderdag 26 december 2024 15:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al die pareltjes van Bløf, Guus, Acda, De Munnik, Van Dik Hout enzo komen pas in het linkerrijtje.
Bruce is overal. Zelfs in de KKD.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Vergeet niet veel te veel Bruce
BruceAlmighty.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bruce is overal. Zelfs in de KKD.
Goed communiceren? Nou daar gaat het al mis.quote:
Cringequote:
een minuut heeft 60 seconden. een uur 60 minuten. een dag 24 uur. En de top2000 duurt 7 dagenquote:
de nummers worden ook natter hoorde ik gisterenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De nummers worden kleiner maar de hits worden groter!
TM Emmelyquote:Op donderdag 26 december 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
de nummers worden ook natter hoorde ik gisteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekijk deze YouTube-videoBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
samen met dick vledden met D I C Kquote:
Der uit Cock.quote:
das maar goed ookquote:
Bedankt voor deze info, hier gaan we niets mee doenquote:Op donderdag 26 december 2024 15:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
een minuut heeft 60 seconden. een uur 60 minuten. een dag 24 uur. En de top2000 duurt 7 dagen
Vledder.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
samen met dick vledden met D I C K
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, hier gaan we niets mee doen
jij vroeg uitlegquote:Op donderdag 26 december 2024 15:39 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Bedankt voor deze info, hier gaan we niets mee doen
Als ik om een miljoen euro vraag geef je die dan ook?quote:
die naam zocht ik idd...... die van Lingoquote:Op donderdag 26 december 2024 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Het antwoord is altijd Victor Reinier.
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:40 schreef Bargehassus het volgende:
Het antwoord is altijd Victor Reinier.
zie ik er uit als een dwaas?quote:Op donderdag 26 december 2024 15:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ik om een miljoen euro vraag geef je die dan ook?
Is dit een retorische vraag?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |