Nee. Was nog bij Flemmingquote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik begrijp hieruit dat we bij de geweren en rozen zijn aangekomen?
Smakeloos landquote:Op donderdag 26 december 2024 16:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze hier en t origineel staat nu met 1 been buiten de lijst. Nederland is een..
Nou zegquote:Op donderdag 26 december 2024 16:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Was nog bij Flemming
Hier ragt de gitaar wat lekkerder inquote:Op donderdag 26 december 2024 16:19 schreef Zorro het volgende:
Paultje deed dit wel beter natuurlijk.
/quote:Op donderdag 26 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ragt de gitaar wat lekkerder in
Zo staat ook Metallica's cover van Whiskey in the Jar hoger dan die van Thin Lizzy (als die er uberhaupt nog instaat). Het leven is oneerlijk.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:20 schreef Zorro het volgende:
Ik zie nu dat Paul hiermee op 1966 stond
Paradise city nog lekkerder.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier ragt de gitaar wat lekkerder in
Nederland dit dat...quote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo staat ook Metallica's cover van Whiskey in the Jar hoger dan die van Thin Lizzy (als die er uberhaupt nog instaat). Het leven is oneerlijk.
Sowieso Appetite for Destructionquote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Paradise city nog lekkerder.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Urbanus had Amerika toch ontdekt?quote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef Strani het volgende:
Ah we zijn al aanbeland bij de ontdekking van Amerika zie ik.
Ja zoveel matige covers staan hoger dan het origineelquote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zo staat ook Metallica's cover van Whiskey in the Jar hoger dan die van Thin Lizzy (als die er uberhaupt nog instaat). Het leven is oneerlijk.
Als ik radio luister is het meestal wel Radio 2 ja. Met name in de auto.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
zitten er nog wel mensen die de rest van het jaar ook naar radio2 luisteren?
Nee, niet echt mijn muziek die ze daar draaien over t algemeenquote:Op donderdag 26 december 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
Kip kwijt!quote:Op donderdag 26 december 2024 16:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Urbanus had Amerika toch ontdekt?
Inb4 Disturbedquote:Op donderdag 26 december 2024 16:22 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ja zoveel matige covers staan hoger dan het origineel
De grootste schande blijft toch wel Sound Of Silence in die Disturbed cover die klinkt als ernstige constipatie, scheelt dat het origineel daarvan ook nog wel hoog staat.quote:Op donderdag 26 december 2024 16:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Af en toe, hoewel ik eigenlijk al vaker richting Radio 5 gaquote:Op donderdag 26 december 2024 16:22 schreef Nizno het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |