11quote:Op donderdag 26 december 2024 15:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb er twee @:Pino112 @:Cee
@ditisHuub ?quote:
Ik ruik lijstmanipulasiequote:
Ja, al besproken dus.quote:
Dat was veel minder slecht geweest.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:18 schreef Fred_B het volgende:
Hier hadden The Corrs ook kunnen staan.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 26 december 2024 15:17 schreef Cee het volgende:
Deze dame heeft de zelfde initialen als Los Del Rio, doe met deze nutteloze info wat u wil.
Ik ken iemand die hierop gestemd heeft. Maar ook alleen omdat die op de keuzelijst stond.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:18 schreef Zorro het volgende:
Dit is zo'n nummer waarvan je denkt: Mensen kiezen hun 35 beste nummers en dan zit dit erbij. Hoe dan?
Die maken zelfs nog betere muz... Nou ja, zover wil ik dan ook weer niet gaan.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:17 schreef Cee het volgende:
Deze dame heeft de zelfde initialen als Los Del Rio, doe met deze nutteloze info wat u wil.
En dit tempo valt dan nog mee vergeleken met andere keren in deze reeksen.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Dit is wel het snelst lopende topic.
De keuzelijst is voor het gros wel heel bepalend ja. Vooral voor liedjes die er niet op staan.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ken iemand die hierop gestemd heeft. Maar ook alleen omdat die op de keuzelijst stond.
quote:Op donderdag 26 december 2024 15:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Even een momentje pakken, ik ben het eens met Oscar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Op Werchter 2022 bij zonsondergang was dat echt een magische ervaring.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:25 schreef Redefine het volgende:
Ik vind The War on Drugs meerdere geweldige nummers hebben. Maar zou ze niet live hoeven te zien.
Ik denk dat als ik ze live zou zien, misschien de boel 'klikt', maar zo op plaat kan ik er echt niks mee.quote:Op donderdag 26 december 2024 15:25 schreef Redefine het volgende:
Ik vind The War on Drugs meerdere geweldige nummers hebben. Maar zou ze niet live hoeven te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |