Zo moeten we veel lijstjes inzenden vrees ik.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:39 schreef alopio het volgende:
[..]
*zet op lijstje van te redden platen voor 2025*
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 26 december 2024 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee nee, KEUZELIJSTED @:Paul Rabbering
Ik vermoed iets tiktokkerigs.quote:Op donderdag 26 december 2024 14:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Waarom is candy opeens populair?
TikTok zou verboden moeten wordenquote:
Iron Skyquote:Op donderdag 26 december 2024 14:41 schreef LTVDK het volgende:
Ik heb niet zoveel met Paulo Nutini, behalve dan goddelijk meesterwerk Iron Sky die permanent in de stemlijst staat
Origineel van Robbie Williamsquote:Op donderdag 26 december 2024 14:41 schreef Fred_B het volgende:
Ik Candy van Iggy Pop meer waarderen.
Sowieso, iemand ten huwelijk vragenquote:Op donderdag 26 december 2024 14:41 schreef Document1 het volgende:
Je relatie is wel echt dood als je via de top2000 chat iemand ten huwelijk vraagt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."
Iron Sky is mooier jaquote:
Die heb je goed bewaard. In z'n plastic hoesje nog wel...quote:
Ik heb t liever zonder plastic hoesje maar jaquote:Op donderdag 26 december 2024 14:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die heb je goed bewaard. In z'n plastic hoesje nog wel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |