SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MizzezAmy op 26-12-2024 13:41:01 ]Cause there is always a wrong to your right 🎶![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik had Hemarookworst Kaas-scenario als TT.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Lekkere comboquote:Op donderdag 26 december 2024 13:25 schreef Homijn het volgende:
Ik had Hemarookworst Kaas-scenario als TT.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat leek mij wel smakelijk voor deze Tweede Kerstdag.
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Arie is altijd smakelijkquote:Op donderdag 26 december 2024 13:27 schreef Homijn het volgende:
Dat leek mij wel smakelijk voor deze Tweede Kerstdag.![]()
Dit ging over het Hemarookworst Kaas-scenario.quote:
Wie is Arie?
Homijnquote:Op donderdag 26 december 2024 13:29 schreef Homijn het volgende:
[..]
Dit ging over het Hemarookworst Kaas-scenario.
Wie is Arie?ga je mondspoelen met zeep
![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of Jan Kooijnmanof Justin
![]()
![]()
* Homijn weet oprecht niet wie Arie is
Arie Boomstamquote:Op donderdag 26 december 2024 13:30 schreef Homijn het volgende:
* Homijn weet oprecht niet wie Arie is![]()
Jan Konijnman?quote:Op donderdag 26 december 2024 13:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Of Jan Kooijnmanof Justin
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vernoemd naar zn lul
Vind hem zo kwallebal bah bahquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bad santaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
kan ik wel maar ff niet zo zin in?quote:
laat het even aan jullie.
pictonary was wel grappig btw
Do what you love, love what you do!![]()
okquote:Op donderdag 26 december 2024 13:44 schreef kree het volgende:
[..]
kan ik wel maar ff niet zo zin in?
laat het even aan jullie.
pictonary was wel grappig btw"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nee….They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Was de hele top 2000 vergeten![]()
Maar zag het topic voorbij komen en dus gelijk aangezetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Staat hier de hele ochtend al op..quote:Op donderdag 26 december 2024 13:49 schreef Dotteke het volgende:
Was de hele top 2000 vergeten![]()
Maar zag het topic voorbij komen en dus gelijk aangezet"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Vind dat altijd gezellig.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Staat hier de hele ochtend al op..
Was dingen aan het terug kijken die ik opgenomen had en ineens zag ik hier bijven de totp 2000 voorbij komen.
Heb er 478 gemist
Heb ook wat nummers gemistquote:Op donderdag 26 december 2024 13:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat altijd gezellig.
Was dingen aan het terug kijken die ik opgenomen had en ineens zag ik hier bijven de totp 2000 voorbij komen.
Heb er 478 gemistGisteren bij mijn zus en zwager stond het er ook op beetje op de achtergrond..
Wel leuk om die mensen en kinderen zo te zien dansen en die berichtjes te lezen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja is altijd leuk. Mensen worden altijd vrolijk van muziekquote:Op donderdag 26 december 2024 13:55 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heb ook wat nummers gemistGisteren bij mijn zus en zwager stond het er ook op beetje op de achtergrond..
Wel leuk om die mensen en kinderen zo te zien dansen en die berichtjes te lezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: