Dat is niet typisch iets voor vrouwen vrees ik. Hier gaat dat andersom en ben ik meestal degene die moet wachten.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb een vraag aan vrouwen. Of aan mensen die wel eens met vrouwen omgaan.
Als ik zeg dat ik om 13.30 weg wil gaan, hoe zorg ik er dan voor dat ze ook om 13.30 klaar zijn om weg te gaan?
Dat is helaas iets wat ik nooit van andere vrouwen heb begrepenquote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Als ik zeg dat ik om 13.30 weg wil gaan, hoe zorg ik er dan voor dat ze ook om 13.30 klaar zijn om weg te gaan?
Niet. Gewoon 13.00 zeggen, dan redden we 14.30 wel.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
Zeggen dat je om 11:30 weg wil.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:33 schreef PippenScottie het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet typisch iets voor vrouwen vrees ik. Hier gaat dat andersom en ben ik meestal degene die moet wachten.
Tegenwoordig is alles genderneutraal.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is niet typisch iets voor vrouwen vrees ik. Hier gaat dat andersom en ben ik meestal degene die moet wachten.
Traditioneel ziek met kerst uiteraard...quote:Op donderdag 26 december 2024 13:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nu sip door dit liedje
Kan het nooit droog houden als ik deze hoor
Maar verder, druk, moe, eindelijk dagje vrij,
Hoe is het met u?
als ik treuzel is het omdat ik met iets belangrijks bezig benquote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles genderneutraal.
Peace heeft dus ook recht op zijn getreuzel…
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Traditioneel ziek met kerst uiteraard...
Maar voor de rest was het wel aardig jaar
Haha dat is dan ook weer waar. Maar het is wel irritant.quote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tegenwoordig is alles genderneutraal.
Peace heeft dus ook recht op zijn getreuzel…
Nu klink je als een echt wijf…quote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik treuzel is het omdat ik met iets belangrijks bezig ben
quote:Op donderdag 26 december 2024 13:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik treuzel is het omdat ik met iets belangrijks bezig ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |