Ik heb geen rijbewijs, ik heb geen keusquote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de trein zitten is al horror genoeg
Er zijn simpelweg twee opties:quote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
In de trein zitten is al horror genoeg
Dan moet je naar de biljart winkel.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, ik heb geen keus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
dan kun je niet biljartenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb geen rijbewijs, ik heb geen keus
Niet te vergeten One (die van de metalband, natuurlijk)quote:Op donderdag 26 december 2024 12:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat kan sowieso niet, Child in time staat ook in de top 100
Optie 3; rijbewijs halenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:34 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Er zijn simpelweg twee opties:
- lopen
- thuisblijven
quote:Op donderdag 26 december 2024 12:34 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dan moet je naar de biljart winkel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Geprobeerd... werd m nietquote:Op donderdag 26 december 2024 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Optie 3; rijbewijs halen
Kleine kans dat dat nog gaat lukken vandaagquote:Op donderdag 26 december 2024 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Optie 3; rijbewijs halen
Die van de Dalai Lama van Dublin is ook gewoon prima.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Niet te vergeten One (die van de metalband, natuurlijk)
Zal er aan denken om al mijn mede verkeerdeelnemers daarmee in gevaar te brengenquote:Op donderdag 26 december 2024 12:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Optie 3; rijbewijs halen
Staat Robin Thicke c.s. er nog in? Nee toch hè?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik word opstandig van liedjes waarin mannen zingen over good girls
Niks mis met brave meisjesquote:Op donderdag 26 december 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij houdt meer van liedjes over bad girls?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Donna Summer godinquote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Jij houdt meer van liedjes over bad girls?
@badgirlririquote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Jij houdt meer van liedjes over bad girls?
Daar mopper je niet op?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks mis met brave meisjes
Staat nog maar 1 nummer in waar "blur" in voorkomt.quote:Op donderdag 26 december 2024 12:37 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Staat Robin Thicke c.s. er nog in? Nee toch hè?
Liever: goede muisjes?quote:Op donderdag 26 december 2024 12:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |