nou zo geweldig was dat ook niet... dus dan maar dit.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:49 schreef 4-elements het volgende:
Hier had ook iets van Them Crooked Vultures kunnen staan.

Ik hoop nog steeds op een tweede album.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:49 schreef 4-elements het volgende:
Hier had ook iets van Them Crooked Vultures kunnen staan.

een beetje?quote:Op donderdag 26 december 2024 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel een beetje een kabbelaar

Geef mij de tweede solo van God Is in the Radio maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:51 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel een beetje een kabbelaar

Nee, om niezen te promoten.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was dit liedje van ze om de Chinese markt aan te boren?

nee, zelfs peace is het met me eens. dus Neequote:
quote:Op donderdag 26 december 2024 09:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou zo geweldig was dat ook niet... dus dan maar dit.

Dan weet je dat je aan de verkeerde kant van het smaakspectrum zit.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee, zelfs peace is het met me eens. dus Nee
[..]

Of die uit jouw sigquote:Op donderdag 26 december 2024 09:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Geef mij de tweede solo van God Is in the Radio maar.

Ik heb dan idd een betere smaakquote:Op donderdag 26 december 2024 09:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan weet je dat je aan de verkeerde kant van het smaakspectrum zit.

Andoik!quote:Op donderdag 26 december 2024 09:35 schreef Bayswater het volgende:
Glycerine, stemplaatConcert in Andijk geweldig ooit

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |