Daar zijn we het dan wel weer over eens!quote:
ik vind de uur opener ook niet echt leukquote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef Isorden het volgende:
Leuk uurtje komt er wel aan, 1 uitzondering daargelaten....
Zeesterren. Het is weer eens wat anders dan pakketjes coke...quote:Op donderdag 26 december 2024 09:05 schreef Dagoduck het volgende:
Dat van die zeesterren "gebeurde al eens eerder". Ja, dat gebeurt wel vaker. Durf wel te zeggen dat het eens in de zoveel tijd gebeurd.
Al blijf ik het jammer vinden dat Break & Enter nooit het echt grote publiek heeft bereikt. Dat is wel het magnus opus van Howlett wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Daar zijn we het dan wel weer over eens!
Dat laatste is een stuk unieker.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:06 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Zeesterren. Het is weer eens wat anders dan pakketjes coke...
Er is een vrij duidelijk moment in het volgend uur om even iets anders te gaan doen jaquote:Op donderdag 26 december 2024 09:01 schreef Isorden het volgende:
Leuk uurtje komt er wel aan, 1 uitzondering daargelaten....
Nou, dan gooi ik hem er maar even in:quote:Op donderdag 26 december 2024 09:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vind de uur opener ook niet echt leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Ik snap werkelijk niet waarom dit zo populair is.quote:
Ik vind de rest dikke prima op Lungs. Cosmic Love tijdens de quiz was even genot.quote:Op donderdag 26 december 2024 09:09 schreef Tussle266 het volgende:
Nummers van Florence hoeven sowieso niet zo nodig, maar dit is toch wel de allerjammerlijkste van allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |