Ik alleen vanavond 3 uur en vanmiddag een uurtje.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Nummer 4, niet slecht, vooral aangezien ik de hele middag zowat afwezig was.
Eens, ik vind dat gezegd hebbende Dua Lipa ook echt fijn om te luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:05 schreef Hamlapjes het volgende:
Van de moderne popartiesten, is TheWeeknd nog wel prima te pruimen
het is geen sound and vision iddquote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef ok01 het volgende:
Uiteraard Bowie god enzo![]()
Maar deze is wel relatief matig van hem
Tiny Desk at Homequote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Eens, ik vind dat gezegd hebbende Dua Lipa ook echt fijn om te luisteren.
Ja, die is ook ruim goedgekeurd!quote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Aardig nummer, maar staat ook niet in mijn top 2000.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef ok01 het volgende:
Uiteraard Bowie god enzo![]()
Maar deze is wel relatief matig van hem
Gelukkig staan wij boven dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, die is ook ruim goedgekeurd!
Ik had hier een grap kunnen maken over twee pluspunten.
Ik heb daarom het maar gespecificeerd met luisteren, maar ja mooie dame ook uiteraardquote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Ja, die is ook ruim goedgekeurd!
Ga gerust je gangquote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar distantiëren wij ons altijd van ja.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Gelukkig staan wij boven dat soort dingen.
Ik niet, ben daar niet feministisch genoeg voorquote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh ja? Ik lig er eerder boven, maar ieder zn ding zeg ik maar.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
wij vieren morgen kerst, dus ws alleen s ochtends en een stukje middag aanwezigquote:Op donderdag 26 december 2024 00:09 schreef DecoAoreste het volgende:
Toch nog ruim 40 posts op een dag dat ik eigenlijk afwezig zou zijn
Morgenavond word ik echt actiever
wat ze tegenwoordig 'feministisch' noemen wil je sowieso niet mee geassocieerd wordenquote:Op donderdag 26 december 2024 00:09 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik niet, ben daar niet feministisch genoeg voor
We moeten ook eens door en af van die oude shit.quote:Op donderdag 26 december 2024 00:07 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mannen kut enzoquote:Op donderdag 26 december 2024 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ze tegenwoordig 'feministisch' noemen wil je sowieso niet mee geassocieerd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |