Als ze maandag maar wat minder schreeuwt.quote:
Dat is zeker jammer inderdaad. Anniek had ook wel geluk met de vragen die ze kreeg, had ik het ideequote:Op vrijdag 3 januari 2025 21:14 schreef svann het volgende:
[..]
Als ze maandag maar wat minder schreeuwt.
Toch jammer van Max, die niet zo zijn dag leek te hebben.
Roelof is ook wel aardig op weg.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 17:58 schreef Epistaxiophobia het volgende:
ben benieuwd hoe de finale week er uiteindelijk uit gaat zien qua scores die zijn behaald enz. Denk dat er weinig in de buurt gaan komen van Klaas en zijn 7 afleveringen, maar goed Frank moet nog komen
Die was echt leuk jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 21:50 schreef Firuze60 het volgende:
Gun die vetklep het wel. Hij heeft een tijdje een podcast gehad met Roosmalen en Noortje Veldhuizen 'De krokante leesmap". Uitermate grappig.
Welke allemaal?quote:Op maandag 6 januari 2025 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Deze week komen er leuke en slimme kandidaten. En Emma Wortelboer.
Jaike Belfor (leuk en enthousiast), Herman vd zand, Tom Kleijn (allebei slim) en Stefano/Donny Ronny/Gover Meit (moet je van houden. Ik mag hem wel)quote:
Ja, ik mag hem ook wel. Enorm aparte vent. Afgezien van zijn vreselijke gedrag aan het einde van de Verraders is het wel leuke man.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaike Belfor (leuk en enthousiast), Herman vd zand, Tom Kleijn (allebei slim) en Stefano/Donny Ronny/Gover Meit (moet je van houden. Ik mag hem wel)
Ja, dat was echt een beetje pech. Heel jammer eigenlijkquote:Op maandag 6 januari 2025 15:40 schreef hhh38 het volgende:
De grootste verrassing tot nu toe vind ik de vroege exit van Jacob Derwig, die was echt goed toen ie won.
Ze had wel mazzel dat het enige nummer van GnR dat ze niet noemde het goede antwoord was.. want als ze het goed had gehad had Max mogen beginnen.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 13:52 schreef hhh38 het volgende:
Anniek
Leuk dat ze weer terugkomt na het weekend. Maar ze gaat niet winnen.
Soms een beetje te enthousiast.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Jaike Belfor (leuk en enthousiast)
Ik vind Emma wél leuk.quote:Op maandag 6 januari 2025 14:15 schreef NailQueen het volgende:
Deze week komen er leuke en slimme kandidaten. En Emma Wortelboer.
Het wordt in elk geval niet saaiquote:Op maandag 6 januari 2025 18:25 schreef Arcee het volgende:
Ik voelde nu al onbegrensde plaatsvervangende schaamte voor Stefano Keizers vanavond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |