Daar lijkt het wel op. Ik mij al vaker opgevallenquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Andrew Tate, die was gisteren ook al bij Twee voor twaalf. Gisteren was er ook al een vraag bij Twee voor twaalf over een ontwerp die gisteravond in Mes op tafel zat. Zal er een persoon zijn die de vragen voor alle quizzen maakt bij npo?
Er was ooit iemand op dit forum die vragen maakte voor 2voor12.. (maar geen idee of die er nog steeds is)quote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Andrew Tate, die was gisteren ook al bij Twee voor twaalf. Gisteren was er ook al een vraag bij Twee voor twaalf over een ontwerp die gisteravond in Mes op tafel zat. Zal er een persoon zijn die de vragen voor alle quizzen maakt bij npo?
Niet vreemd, ze behandelen in die laatste ronde vaak zaken uit het nieuws sinds de vorige serie en bij 2 voor 12 behandelden ze nieuws uit het afgelopen jaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 21:07 schreef derLudolf het volgende:
Klopt, maar ook bij niet-nieuwsgerelateerde vragen zie je vaak de laatste vragen uit de koker van de vragenfabriek ongeveer tegelijk in verschillende quizzen terugkomen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet vreemd, ze behandelen in die laatste ronde vaak zaken uit het nieuws sinds de vorige serie en bij 2 voor 12 behandelden ze nieuws uit het afgelopen jaar
Hij was best heel goed kan ik me herinnerenquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef svann het volgende:
Roelof de Vries, die herinner ik me niet als winnaar (2018), had andere bezigheden blijkbaar.
Ik ook niet,hij is journalist lees ikquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:42 schreef svann het volgende:
Roelof de Vries, die herinner ik me niet als winnaar (2018), had andere bezigheden blijkbaar.
Die is er nog, maar of die dat gezien de geringe baanzekerheid bij omroepen nog steeds doet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 23:39 schreef Marcoss het volgende:
Er was ooit iemand op dit forum die vragen maakte voor 2voor12.. (maar geen idee of die er nog steeds is)
Het was niet alleen deze vraag hoor, veel vaker heb ik dat al gezien.quote:Op donderdag 2 januari 2025 12:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet vreemd, ze behandelen in die laatste ronde vaak zaken uit het nieuws sinds de vorige serie en bij 2 voor 12 behandelden ze nieuws uit het afgelopen jaar
Hij maakt ook de podcast Radio Romano (voorheen De Krokante Leesmap) met Marcel van Roosmalen en Noortje Veldhuizen.quote:Op donderdag 2 januari 2025 20:46 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Ik ook niet,hij is journalist lees ik
Oh, thanksquote:Op donderdag 2 januari 2025 20:48 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij maakt ook de podcast Radio Romano (voorheen De Krokante Leesmap) met Marcel van Roosmalen en Noortje Veldhuizen.
Komt uit de familie van stekelratten maar de nutria is niet van het geslacht ratusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |