Een gezicht vol rode stippen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2024 20:53 schreef NoCigar het volgende:
Dat zingen was nogal pijnlijke en aanstellerig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 91% gewijzigd door la_perle_rouge op 27-12-2024 21:21:37 ]
En toch wint zequote:Op vrijdag 27 december 2024 21:12 schreef la_perle_rouge het volgende:
Astrid is totaal niet tactisch.
Mazzel. En gezien Arts formidabele plantenkennis was de kans wel klein dat hij in 3 seconden nog iets zinnigs over kamille zou kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En toch wint ze
Art die vastzat op "Hilversum 3" doet zichzelf de das om
Of van Snollebolleke.quote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het jammer dat niet alle winnaars meedoen, dan ga je je toch afvragen of de uiteindelijke winnaar ook van bijv Arjen Lubach zou hebben gewonnen.
Mja, Klaas kan zomaar als nummer 1 of 2 de finaleweek ingaan, dan zijn er een heleboel deelnemers waar hij zelf niet tegen speeltquote:Op vrijdag 27 december 2024 21:31 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het jammer dat niet alle winnaars meedoen, dan ga je je toch afvragen of de uiteindelijke winnaar ook van bijv Arjen Lubach zou hebben gewonnen.
Ja.quote:Op maandag 30 december 2024 20:07 schreef NailQueen het volgende:
Is het erg dat ik Martin Rombouts totaal niet kan herinneren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |