Emma kan ik het ene moment goed hebben en het andere moment vind ik haar irritant. Ik moet ervoor in de stemming zijnquote:Op maandag 6 januari 2025 20:28 schreef Marcoss het volgende:
Emma Wortelboer wist ook onverwacht veel destijds, had met iets meer geluk dat seizoen kunnen winnen
Maar de irritatiefactor is ook altijd wel aanwezig ja
Dat is ook wel het mooie aan dit seizoen ja, deelnemers die ongelofelijk goed zijn, maar er al na 1 of 2 afleveringen uit liggenquote:Op maandag 6 januari 2025 15:40 schreef hhh38 het volgende:
De grootste verrassing tot nu toe vind ik de vroege exit van Jacob Derwig, die was echt goed toen ie won.
Walgelijke clown. Enige mensen die dit pruimen zijn westerlingen. Net als een Andre van Duin.quote:
Man man manquote:Op maandag 6 januari 2025 20:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
De vermoeiende act van Gover Meit.
Als ik deze tussenstand zie zou Klaas zomaar de enige kandidaat uit de eerste 2 weken kunnen zijn die de finaleweek haalt.quote:Op maandag 6 januari 2025 20:31 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat is ook wel het mooie aan dit seizoen ja, deelnemers die ongelofelijk goed zijn, maar er al na 1 of 2 afleveringen uit liggen
Tot hij weer een nieuwe act wil opvoeren.quote:
Ik had ergens een belletje verwacht met de mededeling dat hij het rotzooi vindtquote:
Op welke plek zou dit staan in je Top 4851?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is dus die muziek waar Maarten het net over had
Volgens Maarten is blijkbaar elk muziek behalve The Beatles zo'n soort muziekquote:Op maandag 6 januari 2025 20:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is dus die muziek waar Maarten het net over had
Eruit geknipt misschien?quote:Op maandag 6 januari 2025 20:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had ergens een belletje verwacht met de mededeling dat hij het rotzooi vindt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |