quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Het was tweede kerstdag 2024
Radio 2 weet het nog heel goed
De radio booth was leeg
Niet hoog, maar er is ook wel weer erger. Vind dit nog best vindingrijk om eerlijk te zijn, humor maar wel met een muzikale kwinkslag.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef peaceman het volgende:
Hoe laag staat deze bij jou Mexicano?
Avond Jorgiequote:Op woensdag 25 december 2024 23:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Goedenavond
Iedereen leuke kerstdag gehad?
Voor morgen nog even wat bedenken qua afzuiging.quote:
kejje nagaan!quote:
Ja wel eens, maar wel bottom 200 denk ik zo?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet hoog, maar er is ook wel weer erger. Vind dit nog best vindingrijk om eerlijk te zijn, humor maar wel met een muzikale kwinkslag.
Hoe was je ervaring in de studio? Hoe laat was je thuis?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Avond Jorgie![]()
Jazeker, vrij rustig. Veel geslapen overdag :’) Alleen in avond op bezoek gegaan dit keer
Dan ben je erg zeldzaamquote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vind deze alleen leuk omdat ik zelf groene ogen heb
Klinkt dan sowieso beter dan de versie van de BB.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vorige week nog lekker keihard gezongen
Maak me gekkkquote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik dan weer met Great Balls of Firequote:Op woensdag 25 december 2024 23:28 schreef ok01 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |