quote:
Op zich is het een prima rockalbum. Alleen verwacht je beter van hun als je kijkt naar MoP en zo. Maar als je dat los kan laten is het zeker geen slechte cd. Alleen vind ik het geen Metal meer, maar eerder Rock/HardRockquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
Ik was van plan Reload binnenkort weer eens te proberen. Eens kijken of het zo slecht is als men vroeger zei. Valt volgens mij wel mee enigszins.
Good nightquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Isorden het volgende:
Ik ga na Metallica maar eens slapen.
Een keer een goede nacht slaap tijdens de T2K kan een keer geen kwaad
Ik moet morgenochtend helaas op tijd het bedje weer uit en ook nog een beetje functioneren, dus vrees van nietquote:
Die drums op St Anger verkracht je orenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk allemaal wel meeLoad en Reload zijn allebei prima platen, anders, maar nog steeds goed.
Enige die ik eigenlijk nauwelijks luister is St. Anger, maar zelfs die heeft wel een paar leuke
Denk dat ik shotjes ook niet meer zou trekken. Ouderdom en zo.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
wij waren in de stad en het bier vloeide rijkelijk en als je dan zo dom bent als ik en toch shotjes gaat nemen, terwijl ik weet dat ik daar niet tegen kan... tja dan is dat dus het gevolg. Overigens heb ik daar vandaag de hele dag last van gehad.... dus dat ga ik nooit meer doen. echt niet hoor... nou ja misschien.
Mooie verrijking van je karaoke-optredens.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:14 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ga volgend jaar mogelijk eens proberen gitaar te leren spelen. Het mag wel een keer.
Ghost?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik ben al aan het zoeken naar rockplaten die niet te hard zijn en nog een beetje catchy om haar langzaam te bekeren
Load heb ik al laatst geprobeerd, is gewoon een prima plaat hoor. Het probleem wat men er toen mee had is dat het niet als oude Metallica klinkt. Als dat album door een doorsnee band was uitgebracht dan had het hartstikke goed gescoord denk ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Valt eigenlijk allemaal wel meeLoad en Reload zijn allebei prima platen, anders, maar nog steeds goed.
Enige die ik eigenlijk nauwelijks luister is St. Anger, maar zelfs die heeft wel een paar leuke
Marianne Faithfull.quote:
Oh ja, goeie! Thanksquote:Op woensdag 25 december 2024 23:16 schreef Viv het volgende:
[..]
Misschien Garbage eens proberen? Dat is erg toegankelijke rock, geen gierende gitaren of zo.
Heeft bij mij niets met leeftijd te maken. Heb er nooit tegen gekund, maar trap er soms weer in.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Denk dat ik shotjes ook niet meer zou trekken. Ouderdom en zo.
Kom je ook de 12de?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Mooie verrijking van je karaoke-optredens.
Hoe kwam je eruit?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef ok01 het volgende:
Ben een keer tijdens een Metallica concert met angst voor eigen leven in een moshpit belandt. Weet niet hoe ik dit nummer verder op mezelf kan betrekken
Je vroeg er zelfs zelf om…quote:Op woensdag 25 december 2024 23:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heeft bij mij niets met leeftijd te maken. Heb er nooit tegen gekund, maar trap er soms weer in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |