Alle tunes van de NPO werden vernieuwd. Met het oog op morgen, Studio sport etc.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef Ozewiezewozewalla het volgende:
[..]
Radio 2 is een smakeloos land
Ow maar dan kun je ook nog van elkaar leren en je kennis uitbreiden. Hartstikke leuk.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik, een rock en metalfan ben nu aan het daten met een R&B en hiphop liefhebber. Ik vrees dat in dat opzicht we het voornamelijk oneens zullen zijn helaas
Ken nog wel een anekdote over dat nummerquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die Bitter Sweet Symphony mooier vinden zijn echte Nederlanders
Het gaat om t conceptalbum, loopt toch allemaal in elkaar doorquote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Überhaupt niet merken dat die lyrics niet kunnen passen
Heb het ook even opgezocht, inderdaad 2016. Hier de schuldige:quote:
Hij deed 'm weer live in het Glazen Huis dit jaar, is daarna nog tig keer uitgezonden op 3FM.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb flappie dit jaar helemaal niet op de radio gehoord bedenk ik nu.
Effe wat THC geconsumeerd.quote:
vertel?quote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken nog wel een anekdote over dat nummer
indoctrinatie helpt, geloof me!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:09 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik, een rock en metalfan ben nu aan het daten met een R&B en hiphop liefhebber. Ik vrees dat in dat opzicht we het voornamelijk oneens zullen zijn helaas
Daar is ook niks mis meequote:Op woensdag 25 december 2024 23:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja dat heeft hij ook wel, maar we verschillen ook weleens van smaak.
Naakt ingezongenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ken nog wel een anekdote over dat nummer
Als we het niet benoemen, vergeet hij het misschien!quote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef BillDauterive het volgende:
Wanneer komt de potten en pannen dinges?
Nope heb al jaren geen 3fm meer geluisterd of gekeken oid.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:08 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Geen SR gekeken dan? Het stond dagelijks in de top 3
Ja, ik ben al aan het zoeken naar rockplaten die niet te hard zijn en nog een beetje catchy om haar langzaam te bekerenquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow maar dan kun je ook nog van elkaar leren en je kennis uitbreiden. Hartstikke leuk.
Oei, oei, geen gezellige kerst daar.quote:
OP TEEVEE GEZIENquote:Op woensdag 25 december 2024 23:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mensen die Bitter Sweet Symphony mooier vinden zijn echte Nederlanders
Wel Lukaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |