Ik vind het wat geschreeuw.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind Metallica dus helemaal niets. Ja, ze zijn live goed,maar het bekoort mij niet.
4xquote:Op woensdag 25 december 2024 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hoe vaak heb je deze band gezien??
Ik moet geduld hebben. Ik moest daar al heel veel van hebben tot nu toe sinds ik haar date, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ghost?
Poprock en dan rustig opbouwen
Zoetgevooisde geluid van Marianne Faithfullquote:
Rararaquote:
Zou verrassender zijn als ze dat niet was, toch?quote:
Battery godquote:Op woensdag 25 december 2024 23:17 schreef ok01 het volgende:
Ben een keer tijdens een Metallica concert met angst voor eigen leven in een moshpit belandt. Weet niet hoe ik dit nummer verder op mezelf kan betrekken
wat weer aangeeft hoe gezellig ik het al vond op dat momentquote:
Goed bezig.quote:Op woensdag 25 december 2024 23:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Was vannacht na 4 uur thuis (denk ik), dus al aardig op weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop