Die mag gelijk in deze aflevering gepakt worden.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:56 schreef Piperidine het volgende:
Mart Hoogkamer haalt aflevering 3 niet hoor.
Ja. en met zijn eigen auto onderweg is.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is dat die gast die rustig met zijn eigen telefoon blijft bellen? Die wordt op dit manier snel gepakt.
Anders deden ze nu niet meequote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb je in godsnaam een management als je alleen maar wat filmpjes plaatst op sociale media.
Kamikazetactiek... wie weet werkt het... maar waarschijnlijk nietquote:Op maandag 3 februari 2025 20:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja. en met zijn eigen auto onderweg is.
Omdat we in 2025 leven inmiddels, waar debielen en niksnutten het wereldbeeld bepalen.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Waarom heb je in godsnaam een management als je alleen maar wat filmpjes plaatst op sociale media.
Heeft die wel gewonnen, Martquote:Op maandag 3 februari 2025 21:02 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij denken die Mart en Chahid dat ze aan Jachtseizoen meedoen
Omdat ze omhooggevallen glambaby's zijn zonder noemenswaardige skills maar wel bakken geld wag blijkbaar een lading leeghoofden aanspreekt.quote:Op maandag 3 februari 2025 20:59 schreef DaMart het volgende:
Van één stel maar een hint in die richting.quote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Mi gado, hebben deze mensen allemaal uberhaupt een idee waar ze aan meedoen?
Ik ben nu al klaar met alle 10. Ik geef Britte en Willem nog de meeste kansquote:Op maandag 3 februari 2025 21:02 schreef Eagles89 het volgende:
Die René arghhh hoe irritant kan iemand zijn
Ah, ze huren mensen in om voor hen na te denkenquote:Op maandag 3 februari 2025 21:00 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Omdat we in 2025 leven inmiddels, waar debielen en niksnutten het wereldbeeld bepalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |