Dit is toch inspiratieloze achtergrondmuziek?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ik ben de enige die deze wel oké vindt. Al zou ik hem niet missen als ie er uit ligt
Want mobiel Fok!ken is oneindig kutquote:Op woensdag 25 december 2024 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ach, morgen zit ik ook ruim 3 uur in de auto: wel luisteren, niet posten.
Froukje ook trouwensquote:Op woensdag 25 december 2024 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Brrr... dat komt wel heel dicht bij.
het kan ergerquote:Op woensdag 25 december 2024 21:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah ik ben de enige die deze wel oké vindt. Al zou ik hem niet missen als ie er uit ligt
Ik heb dat ook jaren geleden opgegeven. FOK!ken tijdens kerstmiddag is vermoeiendquote:Op woensdag 25 december 2024 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Want mobiel Fok!ken is oneindig kut
Ik vind het stuk met meer drums en strijkers aan het eind wel tofquote:Op woensdag 25 december 2024 21:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is toch inspiratieloze achtergrondmuziek?
Ieder jaar check ik weer: is er al een app?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vooral als het tempo er hier flink in zit...quote:Op woensdag 25 december 2024 21:18 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik heb dat ook jaren geleden opgegeven. FOK!ken tijdens kerstmiddag is vermoeiend
in elk geval beter dan die rit naar huis.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dit is een lekkere kabbelaar
Ten eerste heb ik geen internetabonnement op mijn mobiel en ten tweede gebruik ik mijn mobiel niet als ik rij.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, en die komt dan de 29e pas....quote:Op woensdag 25 december 2024 21:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
in elk geval beter dan die rit naar huis.
Goejenaavundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |