tshirtsquote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 20:58 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh ja, weet zn naam weer.
Jon Bakker
Details.quote:
Volgens mij is ze de gemiddelde levensverwachting na een Parkinson diagnose al gepasseerd ja..quote:Op woensdag 25 december 2024 20:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso een wonder dat die nog leeft volgens mij.
belangrijk detailquote:
blijkbaar kon hij Ruud minder verdragen dan Gijsquote:
Triest wel. En vroegah echt een knappe vrouw.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:58 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Volgens mij is ze de gemiddelde levensverwachting na een Parkinson diagnose al gepasseerd ja..
quote:
Was ie in het Glazen Huis in 2011, dan misschien wel.quote:
de zonnebloem laat mensen met een beperking niet zitten.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:01 schreef Dagoduck het volgende:
"Doneer aan de zonnebloem"
Hoeveel drugs heeft die op?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
dat was ook anwb toch waar stenders ook van kwijldequote:Op woensdag 25 december 2024 21:01 schreef Evenstar het volgende:
en heb .... kut hoe heet zij ook alweer, die vrouwelijke nieuwslezer, ook niet meer gezien? Met de laarzen waar Ekdom altijd op aan het geilen was, waardoor ik dacht dat het een hottie was en uiteindelijk was het een kort pittig kapseltje ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |