Ik vind hem ook gewoon dikke prima als ie het houdt op bluesy rock. Ballads vind ik hem beduidend minder in.quote:
Wel overbodigquote:
Trustequote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
ik ga kijken of ik deze nacht wat minder naar het plafond kan staren...
veel plezier nog
Ik heb dat alweer verdrongenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Dat ze gisteravond met AI Elvis Rollercoaster lieten zingen was wel echt heiligschennis trouwens
Danny Vera draait zich om in zijn grafquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Dat ze gisteravond met AI Elvis Rollercoaster lieten zingen was wel echt heiligschennis trouwens
quote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
Slaap lekker Nizno! Wat ga je vroegquote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
succes!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef Nizno het volgende:
veel plezier nog
Ja alsof het zo'n speciaal nummer is dat Elvis er wel een kunstje op had willen doenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef Isorden het volgende:
Jeff?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van Vera is die van Lynn.
Samen met Don Henleyquote:Op woensdag 25 december 2024 21:09 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Danny Vera draait zich om in zijn graf
De beste van Danny is Nedelko?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:08 schreef BillDauterive het volgende:
De beste van Vera is die van Lynn.
Je vergeet AI Greenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:10 schreef PippenScottie het volgende:
De enige AI die er toe doet
https://www.pieperpost.nl/pages/potato-ai
Geestbusters.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
stenders kwijlde altijd het hele filenieuws onder als Heleen er was
[ afbeelding ]
Jammer dat de Cats daar zo weinig in voorkomen.quote:
Vandaar de stijging van New York minute...quote:Op woensdag 25 december 2024 21:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Das er ook een voor de Fok! 2000 bingo
Hoop dat de geruchten kloppen dat IDLES Pinkpop aan gaat doenquote:Op woensdag 25 december 2024 21:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die staat zelfs niet meer in de Kink 1500
De zondag zou fijn zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 21:12 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Hoop dat de geruchten kloppen dat IDLES Pinkpop aan gaat doen
... Hoe is die ineens van Close to the edge zo hard terug omhoog geschoten?quote:Op woensdag 25 december 2024 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vandaar de stijging van New York minute...
Wel sauna natuurlijkquote:
Ik vind hun muziek heel degelijk, zeker als je nagaat waar ze vandaan komen.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
In de Top 2000 storen de Kets me veel minder
Dabquote:Op woensdag 25 december 2024 21:13 schreef Isorden het volgende:
[..]
... Hoe is die ineens van Close to the edge zo hard terug omhoog geschoten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |