quote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht leuk, onderweg van m’n ouders terug naar huis lekker Top 2000 luisteren maar de hele rit dit godverdommese gejengel moeten aanhoren.
JIj bent natuurlijk alleen gewend dat nummers maximaal 3 minuten mogen durenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef Cee het volgende:
Ik dacht leuk, onderweg van m’n ouders terug naar huis lekker Top 2000 luisteren maar de hele rit dit godverdommese gejengel moeten aanhoren.
Ik vind porcupine tree tof en dit niet.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:50 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik geloof dat ik dit als Porcupine Tree-fan mooi hoor te vinden.
Vanmiddag op de kerstmarkt in Antwerpen werd op radio JOE gemeld dat het favoriete nummer van Gert Verhulst Tarzan Boy' van Baltimora is.quote:
Morgen de volgende tussen 19 en 20.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:47 schreef Isorden het volgende:
[..]
Mijn 1e was vanacht om 5 uur, mijn volgende pas morgen rond een uur of 11-12 geloof ik
Voor sommige nummers zou het wel beter zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 20:51 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JIj bent natuurlijk alleen gewend dat nummers maximaal 3 minuten mogen duren
En Song for the marching childrenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:51 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat Get Ready er niet meer in staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |