Wijn na bier geeft plezier toch?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Oef, mengen is mij nooit lekker afgegaan
dit kan ook niet!quote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Yours is no Disgrace wel fijn, maar die is alweer een aantal jaar weg
Nou dat maakte bij mij niet zo veel uit.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wijn na bier geeft plezier toch?
Net klaar met eten, goede kop koffie gehad, even laten zakken en dan doe ik met je meequote:Op woensdag 25 december 2024 20:40 schreef BillDauterive het volgende:
Tijd voor een biertje.
Daar had ik wel even zin in
Vangnet voor pareltjes die Evergreenquote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die hebben somehow hun way home naar de Evergreen gevonden?
Jongens....quote:Op woensdag 25 december 2024 20:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Die nam het rampeneren iets te letterlijk.... dacht dat iedereen z'n la la wilde kussen
En dan toch winnen omdat Lex toevallig aan het einde 1 of 2 vragen niet wist.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:44 schreef peaceman het volgende:
Gijs zat laatst in die quiz van de top 4000. Hij was een partij slecht zeg.
Die luistert ook meer naar zn eigen stem dan de muziek, op zich niet gek.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:44 schreef peaceman het volgende:
ja idd.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:44 schreef Isorden het volgende:
[..]
En dan toch winnen omdat Lex toevallig aan het einde 1 of 2 vragen niet wist.
Dat is zo’n kutshow hequote:Op woensdag 25 december 2024 20:44 schreef peaceman het volgende:
Praatte hij door de quiz intro heen? Was zijn moeder een hulpijn?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:44 schreef peaceman het volgende:
Sowieso was het leuker met Ekdom als presentator ipv Johnny de Molquote:
eens. al was de quiz toen ook al matig.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:45 schreef Isorden het volgende:
[..]
Sowieso was het leuker met Ekdom als presentator ipv Johnny de Mol
net als alle spelshows met BNers op TV omdat we in NL geen normale BNers hebben en geen normale spelshowsquote:
Dan is de T2K quiz een stuk beter te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 20:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens. al was de quiz toen ook al matig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |