Zonde zeg!quote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent dit niet nummer niet....
* OscarMopperkont had dat graag zo gelaten
Afgelopen jaar was het rond de festivals niet het beste weer idd. DTRH was gewoon echt koud bij vlagen. En dat begin juli.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef Isorden het volgende:
[..]
Twijfel er nog over, hoop alleen niet op zo'n modderpoel als dit jaar
Oh ja daar zat die ook altijd op te zeuren, van ANWB inderdaadquote:
ouwe lulquote:Op woensdag 25 december 2024 21:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb ze gezien op hun hoogtepunt, midden jaren 80 op Werchter
Het komende uur is nou niet echt dat je zegt: "Hiervoor blijf ik niet uit huis"quote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja laat ons maar in de steek
Een andere vrouw met Floor vergelijken is ook wat oneerlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef Evenstar het volgende:
... maar omdat Ekdom dus zo aan het geilen was op haar laarzen, dacht ik echt stoere hot chick ...
Beetje expectation:
[ afbeelding ]
en dan reality:
[ afbeelding ]
Matige Wikipediapagina heeft ze.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:04 schreef Evenstar het volgende:
... maar omdat Ekdom dus zo aan het geilen was op haar laarzen, dacht ik echt stoere hot chick ...
Beetje expectation:
[ afbeelding ]
en dan reality:
[ afbeelding ]
Heb mn schoenen van Bospop nog steeds niet schoongemaaktquote:Op woensdag 25 december 2024 21:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Afgelopen jaar was het rond de festivals niet het beste weer idd. DTRH was gewoon echt koud bij vlagen. En dat begin juli.
quote:
stenders kwijlde altijd het hele filenieuws onder als Heleen er wasquote:Op woensdag 25 december 2024 21:05 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Oh ja daar zat die ook altijd op te zeuren, van ANWB inderdaad
Truequote:Op woensdag 25 december 2024 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Een andere vrouw met Floor vergelijken is ook wat oneerlijk
Vind hem wat saaiig maar snap de vergelijking met MGMT wel. Klinkt als een wat minder nummer van MGMT ja.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alive is wel een stuk beter nog, maar deze ook lekker. Beetje B-spec MGMT
ja hoor. en anders gewoon aandoen en dan gaat het er vanzelf af.quote:Op woensdag 25 december 2024 21:06 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb mn schoenen van Bospop nog steeds niet schoongemaakt![]()
Heb ze sindsdien ook nog niet nodig gehad, maar die droge modder is er zo af gok ik.
ik volgende matijn al op socials dus ja dan krijg je carmen ook regelmatig in beeld...quote:Op woensdag 25 december 2024 21:07 schreef Evenstar het volgende:
[..]
True
Maar, ook stem van Carmen is zo zwoel, dus dat hielp ook niet echt met mijn beeld
... en toen zag ik haar een keer bij Top2000 en dacht "oh ..."
quote:
Er is al snel iets beter dan rollercoaster natuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 21:07 schreef Isorden het volgende:
Dit is een leuker nummer dan Rollercoaster.
Maar toch staat dit hier prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |