beter dan een palingdroomquote:
Het woord voor een 'palindroom' had natuurlijk ook eigenlijk zelf een palindroom moeten zijn. Gemiste kans.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:38 schreef DarkSonic2 het volgende:
Mijn oordoppen weer aan de praat gekregen, maar ik bel steeds mensen terwijl ik dat niet wil. Snap er niks van
als ik aha ipv ah had gezegd, dacht iedereen dat de teek kwam he?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:38 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Het woord voor een 'palindroom' had natuurlijk ook eigenlijk zelf een palindroom moeten zijn. Gemiste kans.
mij nooit opgevallen maar eigelijk kijk ik ook alleen naar het beeld bij de statsquote:
op de miequote:Op woensdag 25 december 2024 18:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ik aha ipv ah had gezegd, dacht iedereen dat de teek kwam he?
Geen zware steen gelukkig.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm weer onder een steen gelegen
In de spotlight dacht ik.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
De mie staat in de hoek toch
als het je hoofd hobby wordt, gaan we je hier missen he?!quote:
Gelukkig is het wel elke keer dezelfde persoon.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:38 schreef peaceman het volgende:
[..]![]()
Al die mensen die jou continue moeten wegdrukken....
blah blah blahquote:Op woensdag 25 december 2024 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd dit is dan weer een van de kutste nummers in de lijst
Black Stone Cherry zou niet misstaan in deze lijstquote:
nee. maar komt er vlak achter aanquote:Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel erger dan die rode jurk
hahaha dan krijgt 1 persoon dus een hekel aan jou vandaag.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Gelukkig is het wel elke keer dezelfde persoon.
Hooguit Wijn halenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Twee woorden, negen letters:
Wijn drinken
(Dat heeft hij blijkbaar al flink gedaan)
Ja hier net omgekeerdquote:
Vond die 1D net wel ergerquote:Op woensdag 25 december 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel de onderste 1% van de lijst hoor.
Ze lezen blijkbaar meequote:Op woensdag 25 december 2024 18:42 schreef Fred_B het volgende:
Twee woorden, negen letters:
Wijn drinken
(Dat heeft hij blijkbaar al flink gedaan)
+73 volgens de sitequote:Op woensdag 25 december 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Mja, er zijn er 11 slechterquote:Op woensdag 25 december 2024 18:43 schreef Fred_B het volgende:
Dat was nog liftmuziek. Dit wekt ergernis op.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:43 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vond die 1D net wel erger
welke 11?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mja, er zijn er 11 slechter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |