SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar NovemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video:')![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.sinterklaaskapoentje
![]()
Wie komt er alle jaren...![]()
If nobody else can...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja prima vrije dagenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kerst tot nu toe een beetje overleefd?![]()
![]()
Hebben jullie gegourmet?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]Niet verkeerd!
Nog zitten gourmetten ofzo?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nee, maar nu wel aan de boerenkoolquote:Op woensdag 25 december 2024 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]Niet verkeerd!
Nog zitten gourmetten ofzo?![]()
![]()
Zelf gemaakte of kant en klare?quote:Op woensdag 25 december 2024 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel aan de boerenkoolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neuh, wat toastjes en plakkies worst enzo gegeten; moeders had kerstbrunch en kerstdiner daar.quote:![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 december 2024 18:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee, maar nu wel aan de boerenkool![]()
![]()
![]()
Echt ToT taalquote:Op woensdag 25 december 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel en wat voor soort karkassen heb je je pens in geschoven?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Brunch en diner. Toe maar. Heb ook gebruncht hoefde vanavond echt geen eten meerquote:Op woensdag 25 december 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh, wat toastjes en plakkies worst enzo gegeten; moeders had kerstbrunch en kerstdiner daar.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De brunch was volgens mij vooral banketstaven en broodjes met smeerseltjes.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brunch en diner. Toe maar. Heb ook gebruncht hoefde vanavond echt geen eten meer![]()
![]()
Volgens mij had iedereen al thuis ontbeten. Ik heb zoveel over.quote:Op woensdag 25 december 2024 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
De brunch was volgens mij vooral banketstaven en broodjes met smeerseltjes.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd het lekkerste.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker. Hoef je voorlopig geen boodschappen te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij had iedereen al thuis ontbeten. Ik heb zoveel over.![]()
Veel te veel, en alle dierenquote:Op woensdag 25 december 2024 18:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel en wat voor soort karkassen heb je je pens in geschoven?![]()
![]()
Beterrrrrrrr!!!quote:Op woensdag 25 december 2024 19:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Veel te veel, en alle dieren![]()
![]()
Nou zijn allemaal dingen die niet echt goed voor mij zijnquote:Op woensdag 25 december 2024 19:03 schreef maily het volgende:
[..]
Lekker. Hoef je voorlopig geen boodschappen te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je dat meteen meegegeven danquote:Op woensdag 25 december 2024 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou zijn allemaal dingen die niet echt goed voor mij zijn![]()
![]()
Ik heb ook een zooi hapjes en spul bij m'n moeder achtergelaten.
Een deel weer meegenomen omdat ze die dingen niet lustte, maar met de rest was ze erg blij!![]()
![]()
Had jij alles meegenomen daarna toe dan?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:22 schreef ToT het volgende:
Ik heb ook een zooi hapjes en spul bij m'n moeder achtergelaten.
Een deel weer meegenomen omdat ze die dingen niet lustte, maar met de rest was ze erg blij!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ze zit in een verzorgingshuis en heeft zelf geen gelegenheid boodschappen te doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had jij alles meegenomen daarna toe dan?![]()
![]()
Lekker en lief.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ze zit in een verzorgingshuis en heeft zelf geen gelegenheid boodschappen te doen.![]()
O dat is minder. Maar leuk voor haar en jezelf dat je dit gedaan hebt toch.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja, ze zit in een verzorgingshuis en heeft zelf geen gelegenheid boodschappen te doen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Ja dit zou haar eerste eenzame kerst geweest zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder. Maar leuk voor haar en jezelf dat je dit gedaan hebt toch.
Dat wilde ik dus niet laten gebeuren!![]()
![]()
Maar de kerstbrunch en -diner waren uiteraard ook wel gezellig voor haar, ook al zou ze dat altijd in alle toonaarden ontkennen!![]()
![]()
![]()
Mini-ToT in @DJMO 's outfit, klaar om naar oma te gaan.
Reken maar dat de oude besjes en de verpleegstertjes wegsmolten van hem daar hoor!![]()
![]()
Outsmarted is down de servers
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Leuk altijd die voorspellingen. @Tjalala we kunnen de lol
Op In februari
Weersvoorspellingen: Een ijstijd in februari?
Het meest dramatische deel van Brummelmans voorspellingen gaat over het weer. Hij waarschuwt voor een “mini-ijstijd” in februari 2025, met temperaturen die ver onder het vriespunt zullen dalen en Nederland in een chaos zullen storten. Hevige sneeuwstormen, overstromingen door dijkdoorbraken en langdurige stroomuitval zouden het land volgens hem teisteren.
“Het wordt een maand die we nooit zullen vergeten,” zegt Brummelman. “De kou zal mensen dwingen om samen te werken, maar het zal ook veel uitdagingen met zich meebrengen.” Hoewel meteorologen sceptisch zijn over dergelijke extreme weersvoorspellingen, meent de paragnost dat het belangrijk is om voorbereid te zijn op onverwachte weersomstandigheden.
https://doehetzelfcreatie(...)2Oh7OQKKeSTzy-d_g9vgWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij zaten met de familie klaar om outsmarted te doen de ouderen sceptisch want spel op de telefoon doen de servers het niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 25 december 2024 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Leuk altijd die voorspellingen. @:Tjalala we kunnen de lol
Op In februari
Het meest dramatische deel van Brummelmans voorspellingen gaat over het weer. Hij waarschuwt voor een “mini-ijstijd” in februari 2025, met temperaturen die ver onder het vriespunt zullen dalen en Nederland in een chaos zullen storten. Hevige sneeuwstormen, overstromingen door dijkdoorbraken en langdurige stroomuitval zouden het land volgens hem teisteren.
“Het wordt een maand die we nooit zullen vergeten,” zegt Brummelman. “De kou zal mensen dwingen om samen te werken, maar het zal ook veel uitdagingen met zich meebrengen.” Hoewel meteorologen sceptisch zijn over dergelijke extreme weersvoorspellingen, meent de paragnost dat het belangrijk is om voorbereid te zijn op onverwachte weersomstandigheden.
https://doehetzelfcreatie(...)2Oh7OQKKeSTzy-d_g9vg
Ik voorspel een hittegolf in April.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
En toen kwamen de gebruikelijke 'zie je wel' opmerkingen?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wij zaten met de familie klaar om outsmarted te doen de ouderen sceptisch want spel op de telefoon doen de servers het niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja slechte servers ook ze kunnen weten dat met kerst iedereen dat gaat doen.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En toen kwamen de gebruikelijke 'zie je wel' opmerkingen?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dikke vette tattoo's nu?quote:Op woensdag 25 december 2024 19:50 schreef ToT het volgende:
Plakplaatjes van zijn armen verwijderen doet pijn, maar hij heeft zoiets van:
[ afbeelding ]
Ik vroeg: "Pijn is fijn?"
"Pijn is fijn!"![]()
Dus we hebben weer nieuwe plaatjes geplakt!Hij wilde het eigenlijk helemaal zelf doen.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Hoe is het gisteren afgelopen? De politie nog geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Van de kou de hitte in. Je kan het maar gehad hebben of niet dan.quote:Op woensdag 25 december 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik voorspel een hittegolf in April.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik denk dat dat eerder uitkomt 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bolk die Dot!quote:Op woensdag 25 december 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat dat eerder uitkomt 🤣Autocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:Op woensdag 25 december 2024 19:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk
Ik voorspel een hittegolf in April.Accuweather voorspelt een maand lang nachtvorst vanaf 12 januariquote:Op woensdag 25 december 2024 19:45 schreef Dotteke het volgende:
Leuk altijd die voorspellingen. @:Tjalala we kunnen de lol
Op In februari
https://doehetzelfcreatie(...)2Oh7OQKKeSTzy-d_g9vg![]()
![]()
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ook mogelijk: ToTbolkAutocorrect
(zelfst. naamw.)
quote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O vind vorst wel lekker. Mag van mij ook welquote:Op woensdag 25 december 2024 20:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
[..]
Accuweather voorspelt een maand lang nachtvorst vanaf 12 januari![]()
![]()
Overdag met een lekker zonnetje erbij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Overdag is het dan weer gewoon boven nulquote:Op woensdag 25 december 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind vorst wel lekker. Mag van mij ook wel
Overdag met een lekker zonnetje erbij.![]()
Maar een maand lang elke dag krabben, dat overleef ik niet hoor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Beste fritesquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Sneeuw ook?quote:Op woensdag 25 december 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vind vorst wel lekker. Mag van mij ook wel
Overdag met een lekker zonnetje erbij.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: