Dat klopt, maar daarbij klopt het ook niet. Volgens mij heeft 1/4e van Nederland op een (weliswaar idiote) man uit Limburg gestemd en loopt half Nederland achter Limburger Verstappen aan. Daarbij kan ik vanaf het voorjaar mijn kont niet meer keren in het heuvelland omdat iedere amateur fietser hier de wegen onveilig maakt met hun net iets te strakke wielerpakje.quote:
Omdat mensen erop gestemd hebben.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu het toch reclame is, wie kan mij uitleggen waarom Maarten van Roozendaal er in staat?
Limburg is een fijne provincie. Helaas inderdaad veel tricot terroristen die de mooie plekken verzieken.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:59 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daarbij klopt het ook niet. Volgens mij heeft 1/4e van Nederland op een (weliswaar idiote) man uit Limburg gestemd en loopt half Nederland achter Limburger Verstappen aan. Daarbij kan ik vanaf het voorjaar mijn kont niet meer keren in het heuvelland omdat iedere amateur fietser hier de wegen onveilig maakt met hun net iets te strakke wielerpakje.
Amper bereik hier.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:58 schreef Nizno het volgende:
luister overal met kraakhelder geluid... en dan ga je een DAB aanraden?
pleur op met je DAB
Ok, aanvullende vraag dan; waarom stemt men er op?quote:Op woensdag 25 december 2024 15:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat mensen erop gestemd hebben.
Mijn ouders hebben er niet op gestemd maar vonden het wel mooi. Zijn ook wel een aantal keer naar Maarten geweest in de schouwburg. Zo zullen er wel meer boomers zijn.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Nu het toch reclame is, wie kan mij uitleggen waarom Maarten van Roozendaal er in staat?
14:39u gehadquote:Op woensdag 25 december 2024 15:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
Toen zat ik in de auto... dus kon de vraag niet stellenquote:
Overigens zijn de verhoudingen met België Duitsland uitstekend.quote:Op woensdag 25 december 2024 16:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Limburg is een fijne provincie. Helaas inderdaad veel tricot terroristen die de mooie plekken verzieken.
Bij mij alleen maar de laatste week van het jaar.quote:
Precies. * OscarMopperkont komt graag in Limburgquote:Op woensdag 25 december 2024 16:01 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Overigens zijn de verhoudingen met België Duitsland uitstekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |