Ik heb op Graspop een stuk of zes nummers van Alice Cooper bekeken maar daarna ben ik toch maar naar mijn favoriete band van dit moment gegaan (All Them Witches).quote:Op woensdag 25 december 2024 15:48 schreef Isorden het volgende:
[..]
Optreden voor John was Alice Cooper, dat was ook wel fijn.
Blijft wel jammer dat de dames van Heart uiteindelijk niet kwamen
Op Bospop is de keuze dan iets beperkter, en wilde sowieso niet meer weg voor Fogerty (hoofdreden voor mij om te gaan)quote:Op woensdag 25 december 2024 15:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb op Graspop een stuk of zes nummers van Alice Cooper bekeken maar daarna ben ik toch maar naar mijn favoriete band van dit moment gegaan (All Them Witches).
Heart vond ik ook jammer inderdaad, had ze graag eens willen zien.
#Susanalbumpartyquote:Op woensdag 25 december 2024 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Vinden jullie het ook zo jammer dat Susan Boyle niet in de lijst staat?
Neuh.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
Jeetje, hier schrik ik van.quote:
FOK! kent genoeg autisten, dus we moeten haar er in gestemd kunnen krijgen!quote:Op woensdag 25 december 2024 15:51 schreef Dagoduck het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Deze autist zal daar nooit op stemmenquote:Op woensdag 25 december 2024 15:53 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
FOK! kent genoeg autisten, dus we moeten haar er in gestemd kunnen krijgen!
Met dat soort liedjes wordt het een langzame doodquote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik hoorde alleen maar we zullen doodgaan, we zullen doodgaan.
Bij mij houd het bij 0 of 1 wel op.quote:Op woensdag 25 december 2024 15:54 schreef Tussle266 het volgende:
Ik durf de wedden dat we niet tien nummers van Rowwen Heze kunnen noemen die er nu niet in staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |