Oliver & Coquote:
Heb je nog moeten betalen voor een hotel?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik was maandag nog op de Biltstraat.
Komt wel dichtbij zo.
Ik quote regelmatig 'Oh wat ben ik toch mooi'quote:Op woensdag 25 december 2024 13:39 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Oliver & Cohad ik vroeger zelfs nog in NL op cassettebandje met René Froger die een paar nummers zong
.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Je hebt nooit een teek of een vlooi?quote:Op woensdag 25 december 2024 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik quote regelmatig 'Oh wat ben ik toch mooi'
Favo Disney Classicquote:Op woensdag 25 december 2024 13:39 schreef Isorden het volgende:
[..]
Underrated Disney classic is underrated
weet je de namen van de schrijvers nog wel?quote:
quote:Op woensdag 25 december 2024 13:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
.
Jij stemt toch niet op Slayer?![]()
Ik vecht fanaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nooit een teek of een vlooiquote:Op woensdag 25 december 2024 13:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik quote regelmatig 'Oh wat ben ik toch mooi'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |